Gå til innhold

Hvor mye fikk dere i cooputbytte? Synes vi fikk så lite.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk litt over 400kr. Har ikke handlet fast på coop, men handlet masse på coop bygg i høst til oppussing.

Anonymkode: b0ac5...b79

Skrevet

Vi fikk litt over 700, handler heller ikke fast på Coop. Vi bestiller det meste av maten vår fra meny, fordi de har hjemlevering. Får noen tusen i trumf-bonus i året. 

Anonymkode: 02900...0da

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk litt over 700, handler heller ikke fast på Coop. Vi bestiller det meste av maten vår fra meny, fordi de har hjemlevering. Får noen tusen i trumf-bonus i året. 

Anonymkode: 02900...0da

Ok mye mer enn oss da. Og vi har kjøpt stort parkettgulv, masse utstyr og maling på coop bygg. 

Anonymkode: b0ac5...b79

Skrevet

Om du går inn i appen og ser på førstesiden så kan du trykke på og se fordelsregnskapet ditt.

Jeg fikk 3.000 kr, ca 1000 fra obs, resten fordelt på bensin, forsikring, strøm og andre butikker

Anonymkode: 7ea75...c0b

Skrevet

Med 1% kjøpeutbytte må du handle for ca 40 000 for å få 400 kr.....

det sier seg selv at kjøpeutbytte ikke blir så stort for vanlige forbrukere

Anonymkode: 11508...c88

Skrevet

Coop Mega er en dyr matbutikk, så det å handle der for svimlende summer i året, bare for å få noen hundrelapper igjen, er jo virkelig dårlig matematikk. 

Anonymkode: f3ff6...876

Skrevet

Jeg handler sikkert 90 % av kolonialvarer på Coop Extra og får ca 2500 i utbytte pr år. Mest tjener jeg på frukt og grønt, ser jeg av regnskapet. 

Anonymkode: 8a0b9...c72

Skrevet

2500kr

Mest tjent på frukt og grønt, så på drivstoff og strøm.

Anonymkode: 7e011...5ac

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Coop Mega er en dyr matbutikk, så det å handle der for svimlende summer i året, bare for å få noen hundrelapper igjen, er jo virkelig dårlig matematikk. 

Her jeg bor har vi både mega, obs, prix og exstra, jeg tar gjerne runden hver uke og handler det de har på tilbud, også handler jeg hyllevarene på kiwi/rema 

Får også coop poeng for forsikring, strøm og bensin. 

Så selv uten å ha handlet for svimlende summer på mega blir det litt kjøpeutbytte altså 😊

Skrevet

Handler det meste på coop. Vi fikk 1800 nå. Kommer godt med det :)

Anonymkode: 2097b...411

Skrevet

Hvilket strømselskap gir bonus hos Coop? 🤔

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket strømselskap gir bonus hos Coop? 🤔

Los

Skrevet

Fikk ca 2000. Vi opprettet medlemskonto i Coop når vi gifta oss for 22 år siden, har ennå ikke tatt ut en krone. Tror vi har ca 40- 50 000 der🤑 Tenker å bruke de på en flott ferie når vi har sølvbryllup💃

Anonymkode: b90cb...58f

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk ca 2000. Vi opprettet medlemskonto i Coop når vi gifta oss for 22 år siden, har ennå ikke tatt ut en krone. Tror vi har ca 40- 50 000 der🤑 Tenker å bruke de på en flott ferie når vi har sølvbryllup💃

Anonymkode: b90cb...58f

Du får jo bedre renter i banken, så det der er jo ikke lurt. 

Anonymkode: 3c787...ded

Skrevet

Handler det meste på coop. Vi fikk 1800 nå. Kommer godt med det :)

Anonymkode: 2097b...411

Hadde nok spart mer om du la til side differansen mellom coop og rema sine matvarer, og bare handla på rema 😉

Anonymkode: 4cdb8...7e0

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde nok spart mer om du la til side differansen mellom coop og rema sine matvarer, og bare handla på rema 😉

Nå er det jo sånn at ikke alle kan velge mellom alle kjedene. Jeg må kjøre 12 mil for å komme til en Remabutikk. Det er dårlig økonomi 🤪 Jeg handler stort sett på Coop extra og opplever ikke den som spesielt dyr. 

Anonymkode: 8a0b9...c72

Skrevet

Det komme nå helt an på hvilken Coop det er snakk om. Vi handler omtrent utelukkende på OBS, og da får du gode priser på de varene du handler ofte. Vi bruker ca. 1800 kr i uken på alt av mat og toalettartikler. Vi er fire stk i familien, to voksne og to "barn" på 15 og 16. I tillegg er eldste på 20 innom og spiser i blant. Hadde neppe kommet under denne summen ved å handle på REMA. 

Skrevet

Handler omtrent likt på kiwi og Coop, men får alltid mye mer igjen fra kiwi. Vet ikke hvorfor det er sånn. Er kiwi pluss kunde, men skal innrømme at jeg ikke vet helt hva det innebærer. Kanskje mer rabatt på enkelte varer? 

Anonymkode: 2f817...a05

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at Coop Extra er billig? Det er da ikke bare Mega det er snakk om, du har Coop Bygg, Coop OBS osv.

Anonymkode: 00303...3db

Skrevet

Vi må kjøre 15 km og gjennom bom begge veier for å handle på rema. Tror det lønner seg å fortsette å handle på Coop Extra. 😛

Vi fikk 1800, men en god del av det er fra drivstoff. Kjøper ikke SÅ mye mat. ;)

Anonymkode: df7db...fc7

Skrevet

Handler omtrent likt på kiwi og Coop, men får alltid mye mer igjen fra kiwi. Vet ikke hvorfor det er sånn. Er kiwi pluss kunde, men skal innrømme at jeg ikke vet helt hva det innebærer. Kanskje mer rabatt på enkelte varer? 

Trumf er koblet mot bankkortet ditt, så det glemmer du aldri, heller ikke når du fyller bensin. 

De har også trippel trumf innimellom, handler du litt de dagene får du tre ganger så mye trumf-poeng på alt du handler.

Jeg har også via-trumf på datamaskinen min, det er veldig mange nettbutikker som er med i trumfordningen, så du kan få ganske mange poeng for alt fra bussbilletter til klær handlet på nett

Jeg får også mye mer i trumf enn i coop utbytte 

Skrevet

Får 3000 igjen.  

250 på trumf. 

Anonymkode: 91b9f...c0c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trumf er koblet mot bankkortet ditt, så det glemmer du aldri, heller ikke når du fyller bensin. 

De har også trippel trumf innimellom, handler du litt de dagene får du tre ganger så mye trumf-poeng på alt du handler.

Jeg har også via-trumf på datamaskinen min, det er veldig mange nettbutikker som er med i trumfordningen, så du kan få ganske mange poeng for alt fra bussbilletter til klær handlet på nett

Jeg får også mye mer i trumf enn i coop utbytte 

Dette er helt riktig. Når fredagshandelen er i gang, ungene er slitne og de spør om jeg har medlemskort så sier jeg ofte «neste gang». Selv om jeg har app på mobilen så er det ikke alltid jeg leter fram den. Ikke alltid mobilen har strøm heller. Veldig kjekt med kiwi sånn.

Skrevet

Fikk igjen 3700 på Coop 

Anonymkode: 48a0b...665

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...