Gå til innhold

Når er det innafor å kjøpe ny vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei 7 år gammel Cubusparka. Og ei boblejakke fra 2011. Har nesten ikke blitt brukt, har tatt den i bruk nå. Men den blir så fort stygg. Den er kremhvit, ser elegant ut men alt av merker vises så fort. Ikke særlig tykk. den er fra Vero Moda.

Har funnet en jakke nå til 699 og egentlig koster den over 2000. Tykk og ganske tung. Men jeg vet ikke om det er verdt det. Må si jeg føler meg ganske shabby i denne cubusjakka etter hvert. 

Anonymkode: 89637...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt innafor nå.

Anonymkode: c8d11...761

Skrevet

Når du har lyst på, råd til og/eller behov for.

Skrevet

Hva mener du med "innafor"? Føler du at du MÅ gå med jakker du ikke liker bare fordi de må bli så og så gamle?

Anonymkode: 325e5...991

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med "innafor"? Føler du at du MÅ gå med jakker du ikke liker bare fordi de må bli så og så gamle?

Anonymkode: 325e5...991

Miljø. Og ja....det blir litt fort unødvendig forbruk når vi skal kjøpe bare fordi vi har lyst på

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Miljø. Og ja....det blir litt fort unødvendig forbruk når vi skal kjøpe bare fordi vi har lyst på

Du gjør som du vil. 

Gi bort de jakkene og kjøp deg ny. Innafor. 

Anonymkode: 5e8ca...ca2

Skrevet

Kjøp! Jeg kjøpte meg 4 jakker før jul. Da var det på tide. En varm dunjakke, en jakke (og bukse) til slalåmbakken, en «fin» jakke til penere bruk og en litt tynnere/lettere allværsparkas. Alt på salg👍🏻😊

Anonymkode: ae05d...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...