Gå til innhold

Hvor vanlig er det å kjøpe på impuls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting du ikke trenger..... ser så mange gjør det. De snakker om det. «Har så sinnsykt masse sjampo fordi jeg kjøper på impuls». Hva er vitsen? Selv har jeg bare 1 inntil den er oppbrukt

Anonymkode: 287e1...fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid en i reserve.

Anonymkode: 8d51e...a3e

Skrevet

Kjøper ikke shampo på impuls. Kan kjøpe andre ting som snacks, sko, klær, osv. 

Skrevet

Hvis jeg kommer over et godt tilbud på forbruksvarer som shampo, så kjøper jeg. Hvorfor kjøpe shampo til full pris en uke eller to etter tilbudet tenker jeg.

Anonymkode: 679fb...aba

Skrevet

Jeg kan kjøpe inn mye når ting plutselig er på tilbud, altså at jeg går forbi og ser at "min" shampo er til halv pris, så tar jeg med meg en del selv om jeg ikke hadde planlagt det før jeg gikk på butikken. På samme måte kan jeg gå på et kjøpesenter i den hensikt å skulle ha f.eks. sko til en unge, men passere en nydelig genser til meg selv og ende opp med å kjøpe den. Men å bare kjøpe vilt av alt mulig bare for å shoppe gjør jeg ikke. Og jeg har aldri kjøpt noe unødvendig når jeg har hatt dårlig råd eller plass. 

Anonymkode: 487bc...fa0

Skrevet

Handler mye på impuls men aldri velværeprodukter eller sminke. Der kjøper jeg når det er tomt. Klær og sko kan jeg lett brenne av 2 000,- hvis jeg ser noe i et butikkvindu på vei hjem fra jobb. 

Anonymkode: 97b44...934

Skrevet

Eneste jeg kjøper på impuls er sjokolade o lign.

Jeg kan kjøpe ekstra av noe om det er på salg. Type dusjsåpe osv. Men kun om det likevel er noe jeg skulle kjøpt snart. Har ofte litt ekstra såpe, tannkrem osv i huset. Greit når ungene har glemt det igjen etter en overnatting eller i svømmehallen. Men jeg kjøper ikke om jeg har rikelig fra før eller om det ikke er et merke/produkt jeg vanligvis bruker.

Klær mm kjøper jeg kun ved behov.

Anonymkode: eb0fe...bb8

Skrevet (endret)

Shampo og vaskeartikler trenger man jo så det er da virkelig ikke dumt å kjøpe en del av når det er tilbud for eksempel 

Klær og sko er en annen ting å kjøpe på impuls. Det er ofte noe man egentlig ikke trenger, og ender flere ganger opp med å angre på kjøpet i ettertid. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Jeg har kjøpt to biler på impuls. Og et hus. Haha.

Sjokolade, alltid på impuls!
Klær etc, sjeldent

Anonymkode: b067c...0f2

Skrevet

Kjøper mye på impuls.

Sånt som Shampo, såpe, vaskemidler er kjekt å ha, så når det er på tilbud hamstrer jeg gjerne en del. 

Klær blir også ofte kjøpt på impuls. 

Anonymkode: 28deb...6c3

Skrevet

Jeg er relativt fornuftig med penger, men har kjøpt mye kunst på impuls.. Jeg tenker at jeg mest sannsynlig ikke vil tape penger på bildene. Men har jo aldri solgt videre et bilde 🤥😛

Anonymkode: 463d0...7d6

Skrevet (endret)

Kjøper ofte på impuls. Lite økonomisk men pytt pytt 

Endret av CherryC
Skrevet

Jeg kjøper ofte på impuls dessverre,ikke lurt når en ikke har så god råd. Itellegg er det en del ting jeg angrer på at jeg kjøpte også,så da blir det liggende ubrukt.

Anonymkode: ed55b...c4c

Skrevet

Har kjøpt alt fra leilighet til ferier på impuls men handler ikke mer enn jeg trenger av dagligvarer/forbruksvarer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...