Gå til innhold

Gammel eller ny newborn sete til Stokke stol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gammel type.. Er det noe poeng å bytte den med den nye typen?  Er den nye typen mye bedre?

Anonymkode: 472bc...ef8

Fortsetter under...

Skrevet

Skal dere ha flere barn senere? Hvis ja, kan dere sikkert bytte om dere vil. Hvis nei, hadde jeg aldri giddet bruke penger på det.

Vi har også den gamle typen new born seat, og det funker veldig godt på minstesøster som bruker det nå. Det er bortkastede penger spør du meg å kjøpe den nye typen om man har den gamle, babyene sitter jo ikke i det setet i timesvis uansett, så den gamle typen er mer enn komfotabel nok. 

Anonymkode: 4ecf3...bcf

Skrevet

Vi har gammel type tripptrappstol, vurderte å kjøpe ny for å kunne kjøpe newborn sete. Er glad for at jeg droppet denne tanken nå, har en vippestol som fungerer utmerket å ha ved siden av bordet når vi spiser de gangene baby er våken når vi spiser. De gangene baby bli utålmodig av å sitte der, og vi ikke er ferdig å spise enda, så deler jeg opp maten min før jeg tar henne på fanget og spise med 1 hand. Kan ikke tenke meg at hun hadde vært mer tålmodig av å sitte høyere oppe. Baby er nå 5 mnd, og er vel kun snakk om 1 mnd eller 2 før hun kan sitte i vanlig tripptrappstol med bøyle.

Nå vet jeg at det ikke var det som var spørsmålet, men tanken min er at man ikke trenger å ha det nyeste hele tiden om man har noe som fungerer.

Anonymkode: fb101...623

Skrevet

Vi har nyere tripp trapp med gammel type sete. Og lurte på å kjøpe nytt sete brukt og selge det gamle newborn sete.

Vi skal ikke ha flere barn etter denne som kommer... så kanskje droppe det..

Nei, trenger ikke det nyeste, lurte bare på om det nye er bedre for babyen...?

Skrevet

Fordelen med det nye er at liggestillingen kan justeres slik at barnet kan ligge mer flatt når det er nyfødt.

Anonymkode: 22e14...b73

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordelen med det nye er at liggestillingen kan justeres slik at barnet kan ligge mer flatt når det er nyfødt.

Anonymkode: 22e14...b73

Ja.. og det er en fordel for baby? Baby tar skade av den gamle typen?

Annonse

Skrevet
58 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er en fordel for Stokke. 

Det er helt utrolig at du vurderer å kjøpe en ny versjon av noe du allerede har.. Som kan brukes i svært korte økter i maks 6 mnd...

Er det rart jorda blir forsøpla

Anonymkode: bd090...fab

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Baby tar garantert ikke skade av den gamle typen. Hvis babyene gjorde det, måtte Stokke ga trykket produktet fra markedet! En nyfødt baby sitter ikke lenge i en slik stol uansett, kanskje 5-10-15 min til dagen hvis babyen er våken når man spiser middag. 

Anonymkode: 4ecf3...bcf

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en fordel for Stokke. 

Det er helt utrolig at du vurderer å kjøpe en ny versjon av noe du allerede har.. Som kan brukes i svært korte økter i maks 6 mnd...

Er det rart jorda blir forsøpla

Tenkte å kjøpe brukt !

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Tenkte å kjøpe brukt !

Brukt er fint hvis personen du kjøper av ikke erstatter produktet med et nytt, eller hvis du ikke selv allerede HAR produktet.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...