Gå til innhold

Leie bryllupskjole vs å kjøpe...🤔💰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier prisforskjellen sånn ca å være? Lønner det seg å leie vs å kjøpe? 

Anonymkode: b3b4d...27d

Fortsetter under...

Skrevet

Ser du på Finn er jeg usikker på hvor enkelt det er å få solgt en brudekjole. Men, så skal det sies at det er færre og færre plasser som leier ut kjoler...

Anonymkode: 5205a...7e3

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du på Finn er jeg usikker på hvor enkelt det er å få solgt en brudekjole. Men, så skal det sies at det er færre og færre plasser som leier ut kjoler...

Anonymkode: 5205a...7e3

Hvis jeg kjøper så skal jeg ikke selge den, da skal jeg ha den😊

Skrevet

Du kan få min gratis.

Anonymkode: 802cf...502

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kan få min gratis.

Det var snilt, men har hørt at det bringer ulykke å bruke andre sine brudekjoler (spesielt om man har gått fra hverandre)🤪

Skrevet

Prøv JJsHouse. Kjøpte min der kjempebillig. 

Anonymkode: d7ca6...799

Annonse

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var snilt, men har hørt at det bringer ulykke å bruke andre sine brudekjoler (spesielt om man har gått fra hverandre)🤪

Kommer nok til å kaste den. Synd, for den er nydelig, men sånn er det 😊 Og ser hva du mener, du vil definitivt ikke ha ulykken fra mitt ekteskap..

Skrevet

Det er virkelig overflod av brudekjoler, så man kan nok få kjøpt på Finn/Facebook veldig billig selv om den ikke er brukt til og med. Mange kjøper flere, og selger videre de de ikke velger.  Få som leier ut nå. Hvis jeg var deg ville jeg heller fokusert på å finne den kjolen du virkelig vil ha, uansett om den er ny, brukt, eller evt leid.

Anonymkode: b0577...233

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer nok til å kaste den. Synd, for den er nydelig, men sånn er det 😊 Og ser hva du mener, du vil definitivt ikke ha ulykken fra mitt ekteskap..

Så trist å høre🥺 Du har ikke ei satser som kunne brukt den når hun blir eldre og evt gifter seg? Er jo så mye man kan gjøre med gamle brudekjoler nå. Ønsker deg uansett all lykke framover, det fortjener du❤️

Skrevet

Jeg kjøpte og beholdt min da den et tegnet til meg og kun finnes en i verden.

Jenta mi fortalte for noen dager siden at hun vil bruke den når hun gifter seg, vil bare sette på litt bling da den er helt uten det. Nå er hun bare 12, så er noen år igjen og meninger kan forandre seg mange ganger. Men det er uansett en fin tanke som gjør det verdt det å kjøpe, sånn i tilfelle hun holder på den tanken.

Anonymkode: 689dd...ea9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er virkelig overflod av brudekjoler, så man kan nok få kjøpt på Finn/Facebook veldig billig selv om den ikke er brukt til og med. Mange kjøper flere, og selger videre de de ikke velger.  Få som leier ut nå. Hvis jeg var deg ville jeg heller fokusert på å finne den kjolen du virkelig vil ha, uansett om den er ny, brukt, eller evt leid.

Anonymkode: b0577...233

Jeg burde nok ha formulert meg annerledes/mer detaljert. 

For meg spiller det ingen rolle hva den koster, hvis det er den brudekjolen jeg vil ha. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å kjøpe op nett, uansett brukt eller ny. Jeg tenker mer slik at brudekjole er engangsbruk, og om det koster ca like mye å leie som å kjøpe så kan man jo luke greit bare kjøpe🤷🏻‍♀️

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så trist å høre🥺 Du har ikke ei satser som kunne brukt den når hun blir eldre og evt gifter seg? Er jo så mye man kan gjøre med gamle brudekjoler nå. Ønsker deg uansett all lykke framover, det fortjener du❤️

Nei, desverre, og datteren min får ikke bruke den. Så den går nok på dynga med resten av søppelet eksen min gav meg.  Tusen takk for det 😍 Samme til deg ❤

Skrevet

Jeg leide brudekjole da jeg giftet meg. Det kostet 5000 kroner. Hadde jeg kjøpt den samme kjolen ville den kostet 13000 kr. 

Da datteren min giftet seg, sa damen i brudekjolebutikken at det er ingen som leier ut kjoler nå for tiden, for det er ikke noe å tjene på det. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...