Gå til innhold

Beste termokoppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en som er helt tett, har isolerende lokk, og er god å drikke av. Pris er ikke viktig. Har du en kopp du er fornøyd med? 
Takker for tips. 

Anonymkode: 1976f...186

Fortsetter under...

Skrevet

Har ein stor stålkopp frå bodum og ein mindre frå Clas Ohlsson. Begge held bra på varmen og er god å drikke av. Og begge gir kaffien smak av termos. Det er vel ikkje til å unngå. 

Skrevet

Støtter Stjerna i Clas Ohlson, den fra Clas O kom vel best ut i test også.

Skrevet

Jeg har termokrus fra Thermos,  holder i mange timer og er enkel å holde ren.

Annonse

Skrevet
2 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Just precis.. 

Takk ☺️

Skrevet

Har prøvd mange da jeg har den med i veska hver dag og ikke skal drikke den før etter noen timer.

Contigo knuser alle på alle områder. Den er 100% tett, holder drikken varm i flere timer, er god å drikke av og kan åpnes ekstra for enkel vask.

Skrevet
38 minutter siden, It's all about me skrev:

Har prøvd mange da jeg har den med i veska hver dag og ikke skal drikke den før etter noen timer.

Contigo knuser alle på alle områder. Den er 100% tett, holder drikken varm i flere timer, er god å drikke av og kan åpnes ekstra for enkel vask.

Helt enig i dette, det er den eneste jeg har hørt om som kan ligge i veska uten at det blir kaffesøl. Bodum er verst, den er jeg helt sikker på at produserer mer kaffe i veska for det er utrolig hvor mye søl det kan bli av den lille skvetten man ikke klarer å drikke opp. 

Anonymkode: eacff...a0d

Skrevet

Støtter også Asaklitt fullt ut. Ingen over, ingen ved siden av. Kaffen holder seg nesten irriterende varm. Beste kjøpet ever! 

Skrevet

Tusen takk for gode tips. Skal ra en tur på CO og sjekke den ut . Hilsen HI

Annonse

Skrevet
14 timer siden, Det var en gang et menneske skrev:

Jeg har Asaklitt 0,6 l fra Clas Ohlson

https://www.clasohlson.com/no/p/31-9005-3

Den holder helt overlegent på varmen. Når jeg lager te, er den brennende varm mange timer etterpå. 

Søler den liggende?

Anonymkode: 933ff...77e

Skrevet
13 timer siden, Mammaaaa? skrev:

Støtter også Asaklitt fullt ut. Ingen over, ingen ved siden av. Kaffen holder seg nesten irriterende varm. Beste kjøpet ever! 

Søler den liggende?

Skrevet

Clas ohlson og Stanley, synes de er jevngode. 

Anonymkode: 5002c...e6e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Søler den liggende?

Aldri opplevd. Våre brukes flere ganger ukentlig til jobb, skole og bhg. Har 5 stk og ingen av dem lekker. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Søler den liggende?

Nei. Ungene bruker de koppene i stedet for termos på skogsturer. Aldri opplevd søl i sekker. 

Skrevet
11 timer siden, Det var en gang et menneske skrev:

Nei. Ungene bruker de koppene i stedet for termos på skogsturer. Aldri opplevd søl i sekker. 

Takk for svar 

Skrevet
12 timer siden, Mammaaaa? skrev:

Aldri opplevd. Våre brukes flere ganger ukentlig til jobb, skole og bhg. Har 5 stk og ingen av dem lekker. 

Takk for svar 

Skrevet

Jeg har også denne fra CO: https://www.clasohlson.com/no/Asaklitt-termokrus-0,3-l/p/31-9004-3 Den holder seg utrolig varm, og når jeg vet at jeg får en hektisk morgen lager jeg meg te kvelden før, og den er fremdeles for varm til at jeg klarer å drikke den når jeg står opp! Og den søler ikke selv om den ligger i veske/sekk.

Anonymkode: 863b9...15e

Gjest Hvit_bil
Skrevet

Bodum. Den du kan skru igjen helt. Den kan du trygt legge i veska liksom så lenge du har skrudd den igjen. Den har liksom et skrulokk men er omringet av kant som er høyere så det renner ikke ut kaffe på kantene heller.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke den men forgjengeren med samme type lokk. Den var tett, men lokket var veldig lett å komme nær og åpne hvis den lå i veska. Så følte meg aldri trygg på den. Lokket vippes bare opp slik at den dannes en sprekk og lokket er da litt i veien for nesa. Bruker alle andre i skapet før jeg bruker den.

Skrevet

Så mange gode råd. Tusen takk. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...