Anonym bruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Hvis noen har utført grunnundersøkelser på egen tomt for å finne/utelukke kvikkleire/ dybde til fjell eller lignende, hva måtte dere betale for dette? Vet priser kan bli veldig forskjellige, men er bare ute etter et estimat før jeg kontakter entreprenører selv. Anonymkode: f1451...af0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 ‘Dytter’ mente jeg 😅 Anonymkode: f1451...af0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Det er vanskelig å komme med ca-pris. Det avhenger av hvor mange bor-punkt du skal ha, hvor stor tomt, prøvene nå analyseres osv. Det er alt for mange usikre moment, og derfor umulig å komme med en ca-pris. Men det er grisedyrt!! Anonymkode: 947d1...b1f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2020 #5 Skrevet 24. januar 2020 Det avhenger veldig av hvor stor tomt du har, hvor mange borpunkt man trenger og hvor langt ned man må bore. Jeg vil anslå fra 100 000 kr. Hvis noen skal skrive en rapport eller gjøre en vurdering blir det mye dyrere Anonymkode: 819bd...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå