Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Kan en synlig se melkeganger og melkekjertler på huden på brystene? Hvilke forandringer opplevde du i huden på brystene? Fargeforandring utenom areola som ble mørkere? Anonymkode: 011fb...bc6
Pobie Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Nei, ser ikke melkekjertler. Eneste forandring jeg så var at de ble større og med mer tydelige blodårer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Ok, jeg har hvite 'prikker' utenfor areolaen, altså ikke de montgomerys kjertlene. De er på høyde med melkesjø på bildet her. Derfor jeg ble litt undrende. Hva kan det være 🤔 Anonymkode: 011fb...bc6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Mine økte sinnsykt i størrelse, fikk synlige blodårer helt i fra skuldrene og mørkere, hardere og større brystvorter/areola. Størrelsen og vortene er de samme, men blodårene har forsvunnet. Anonymkode: 8bc30...6eb
Pobie Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Det er ikke melk i brystene mens du er gravid, så melk er det ikke. Mest sannsynlig talgkjertler.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 43 minutter siden, Pobie skrev: Det er ikke melk i brystene mens du er gravid, så melk er det ikke. Mest sannsynlig talgkjertler. Ikke melk når man er gravid?? Seriøst? Må du alltid uttale deg bastant om ting du ikke har greie på?? Melk begynner å produseres midt uti svangerskapet. Ikke i mengder, men du kan se stivnet råmelk på brystvortene fra ganske tidlig. Det gjorde jeg. Anonymkode: 972ac...f5f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 51 minutter siden, Pobie skrev: Det er ikke melk i brystene mens du er gravid, så melk er det ikke. Mest sannsynlig talgkjertler. Det er det dummeste jeg har hørt... Anonymkode: 8bc30...6eb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #8 Skrevet 21. januar 2020 1 hour ago, Pobie said: Det er ikke melk i brystene mens du er gravid, så melk er det ikke. Mest sannsynlig talgkjertler. Talgkjertler utenom montgomerys? Dette er utenom det mørke feltet, altså areola. Kan det fortsatt være talgkjertler som bare ser ut som strekkmerker i fargen, men er ovale? Montgomerys er jo prikker som stikker ut. Dette er hudfargende ovale sirkler i huden. Veldig vanskelig å forklare... 🙊 Anonymkode: 011fb...bc6
Pobie Skrevet 21. januar 2020 #9 Skrevet 21. januar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke melk når man er gravid?? Seriøst? Må du alltid uttale deg bastant om ting du ikke har greie på?? Melk begynner å produseres midt uti svangerskapet. Ikke i mengder, men du kan se stivnet råmelk på brystvortene fra ganske tidlig. Det gjorde jeg. Anonymkode: 972ac...f5f Herlighet, ja man har råmelk mot slutten, men her er det snakk om "hvite prikker", og råmelk er ikke hvit og man ser ikke melken gjennom huden.
Pobie Skrevet 21. januar 2020 #10 Skrevet 21. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Talgkjertler utenom montgomerys? Dette er utenom det mørke feltet, altså areola. Kan det fortsatt være talgkjertler som bare ser ut som strekkmerker i fargen, men er ovale? Montgomerys er jo prikker som stikker ut. Dette er hudfargende ovale sirkler i huden. Veldig vanskelig å forklare... 🙊 Anonymkode: 011fb...bc6 Du sa hvite prikker, ikke hudfargede sirkler til å begynne med. Da aner jeg ikke. Spør jordmor?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #11 Skrevet 21. januar 2020 30 minutter siden, Pobie skrev: Herlighet, ja man har råmelk mot slutten, men her er det snakk om "hvite prikker", og råmelk er ikke hvit og man ser ikke melken gjennom huden. 🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 972ac...f5f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2020 #12 Skrevet 21. januar 2020 31 minutes ago, Pobie said: Du sa hvite prikker, ikke hudfargede sirkler til å begynne med. Da aner jeg ikke. Spør jordmor? Vet, men er ikke som montgomerys talgkjertler, derfor prøvde jeg og finne en bedre forklaring. 🙊 Anonymkode: 011fb...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå