Gå til innhold

Er det mulig å frakte en bil med hurtigruten...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men det blir billigere hvis man er med selv. Fraktet selv en bil over en lang strekning rett før jul og betalte bare 1000 kr for en pers + bil. Varier nok med hvilken båt det + sesong og ledige plasser på avgangen. Pris for bil + person kan du sjekke på hurtigruta sine hjemmesider, men hvis du bare skal frakte en bil så regnes det som å frakte gods. Det koster nok en del mer og du må kontakte de som frakter for hurtigruten.  

Anonymkode: b6bb4...1e7

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men det blir billigere hvis man er med selv. Fraktet selv en bil over en lang strekning rett før jul og betalte bare 1000 kr for en pers + bil. Varier nok med hvilken båt det + sesong og ledige plasser på avgangen. Pris for bil + person kan du sjekke på hurtigruta sine hjemmesider, men hvis du bare skal frakte en bil så regnes det som å frakte gods. Det koster nok en del mer og du må kontakte de som frakter for hurtigruten.  

Det koster mellom 3 og 5000 for meg og én bil, selv med studentrabatt. Kan ikke tenke meg at det lønner seg...?

Anonymkode: 2ddaf...4fc

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det koster mellom 3 og 5000 for meg og én bil, selv med studentrabatt. Kan ikke tenke meg at det lønner seg...?

Anonymkode: 2ddaf...4fc

Oi, det var mye ja! Har du mulighet, så kan du sjekke forskjellige dager og båter så kanskje det endrer seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...