Gå til innhold

Flasker til zalo og håndsåpe, dine tips?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort, minimalistisk kjøkken med stramme linjer.
Jeg er lei av å rydde bort zalo og såpe etter hvert bruk, men finner ikke flasker jeg har lyst til å ha stående fremme. 

Jeg vil ha enten flasker MED såpe, som jeg kan fylle opp igjen eller tomme flasker. Pumpeflaske eller spruteflaske. Hvis det er etikett på så liker jeg ikke gammeldags og koselig, men grafisk, design letters-ish. 

Jeg har googlet og googlet, men enten bruker jeg helt feil søkeord, eller så finnes ikke det jeg leter etter. 

Jeg setter stor pris på tips eller linker😚

Anonymkode: faa7b...a37

Skrevet

Har du søkt på elektrisk såpedispenser? 

Anonymkode: b81ae...e92

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du søkt på elektrisk såpedispenser? 

Anonymkode: b81ae...e92

Ja, det har jeg også. Jeg synes det fungerer greit på badet, men på kjøkkenet er det så mye bevegelse at den lekker også når man ikke skal vaske hender. Og det fungerer vel ikke til zalo?

Skrevet

Håndsåpe: kan du ikke bare kjøpe en nøytral såpe og deretter fylle på den? Europeis selger sånne helt hvite med såpe oppi, disse kan du da bruke igjen

Anonymkode: 5ed4d...527

Skrevet

Jeg har firkantede såpedispensere fra søstrene grene jeg fyller på zalo og håndsåpe på mitt grå/sorte kjøkken. De er transparente. Og gir akkurat passe dose zalo per vask 🙂👍

Anonymkode: f79b1...d1b

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Perfekt🤩

De to fra bakeren og kokken og multitrend var kjempefine! Nå har jeg bestilt en av hver. Tusen takk for gode forslag dere andre også! 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Perfekt🤩

De to fra bakeren og kokken og multitrend var kjempefine! Nå har jeg bestilt en av hver. Tusen takk for gode forslag dere andre også! 

Så bras :) :tommelsmil:

Anonymkode: 38c88...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...