Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #26 Skrevet 19. januar 2020 Vår gutt som går i 6.klasse nå, maste og maste, og i 4.klasse fikk han en liten diamant i ett øre. De andre barna syns han er kjempekul, et par andre gutter har i ettertid også fått. De eneste negative kommentarene han har fått på 2 år er fra noen eldre, konservativt kristne slektninger, som går på spørsmål om han er jente.... Anonymkode: 4f4d2...f66
Mamma-til-3-jenter Skrevet 19. januar 2020 #27 Skrevet 19. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde latt han få det nå jeg. Kjedelig å vente helt til 3.klasse bare fordi storesøster gjorde det da. Han synes sikkert det er gøy å ha det nå og angrer han, er det bare å la det gro igjen. Ser 0 problemer med dette. Eneste jeg ikke liker, er at babyer får hull i ørene. Anonymkode: 1cc95...346 Enig! Og det er da tøft at gutter har hull i øret! (Ett øre, ja, ikke begge.)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2020 #28 Skrevet 19. januar 2020 Jeg oppdrar ikke barna kjønnsnøytralt. Her har jentene fått hull i ørene, gutten har foreløpig ikke fått. Men han vil ikke ha heller. Anonymkode: 1626e...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå