Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 15.1.2020 den 11.54, Helleee skrev:

Hei! 
Jeg spontanaborterte for 4-5 mnd siden og har siden prøvd å bli gravid igjen, da dette er noe jeg har ønsket lenge. Hver gang vi tror vi har fått det til, brytes gleden med mensen. Er det noen som har opplevd det samme og eventuelt hva gjorde dere?😊

Trist å høre at du hadde en spontanabort🙁 Jeg ble gravid igjen 6mnd etter spontanabort, mistet igjen etter 4 uker, prøver fremdeles. Det kan ta tid for kroppen å bli klar for ny graviditet og syklusen kan bli klusset til også som kan gjøre det enda vanskeligere. Lykke til, du får nok en babystrek snart skal du se! 

Anonymkode: ae7dc...179

• 3 uker senere...
På 10.3.2020 den 22.38, Anonym bruker skrev:

Trist å høre at du hadde en spontanabort🙁 Jeg ble gravid igjen 6mnd etter spontanabort, mistet igjen etter 4 uker, prøver fremdeles. Det kan ta tid for kroppen å bli klar for ny graviditet og syklusen kan bli klusset til også som kan gjøre det enda vanskeligere. Lykke til, du får nok en babystrek snart skal du se! 

Uff så trist! Håper det ordner seg for deg også snarest. Hatt murringer og lignende i noen dager nå uten mensen, så den var forsinket dessverre dukket det opp en blødning og håp er ute nok en gang. Utrolig vondt dette her altså...

10 timer siden, Helleee skrev:

Uff så trist! Håper det ordner seg for deg også snarest. Hatt murringer og lignende i noen dager nå uten mensen, så den var forsinket dessverre dukket det opp en blødning og håp er ute nok en gang. Utrolig vondt dette her altså...

Takk for det, fant ut før helgen faktisk at jeg var gravid for tredje gang. Begynte å styrtblø i går så da var det over for meg nok en gang. Kalles vell kjemisk når blødning kommer så raskt etter positiv test men like vondt både fysisk og psykisk..

vet så utrolig godt hvor vondt det er, håper virkelig det snart klaffer og holder til termin for oss begge. Stor klem til deg❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...