Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Snart ferdig med permisjon om slutt på komfortklær.. Har du tips til jeans med mye stretch? Middels/høyt liv, skinny De fra h&m blir liksom litt bulkete, virker som om strikkene i tøyet ikke tåler vask? Anonymkode: a582f...57c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Jo mer stretch det er i en bukse, jo mindre holdbar er den. Jeans uten stretch er jo et herk å gå inn, det tar lang tid. Men når de omsider er gått inn holder de i evigheter. Elastanen i dagens jeans tåler ikke så mye, så de vil slites. Anonymkode: 98b7b...ff4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Jo mer stretch det er i en bukse, jo mindre holdbar er den. Jeans uten stretch er jo et herk å gå inn, det tar lang tid. Men når de omsider er gått inn holder de i evigheter. Elastanen i dagens jeans tåler ikke så mye, så de vil slites. Anonymkode: 98b7b...ff4 Jeg klarer ikke jeans uten stretch mer.. Levering i barnehage etc krever at jeg kan bøye meg uten problem. Men du har sikkert rett om slitestyrke Anonymkode: a582f...57c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Floyd sine kanskje? Anonymkode: 2fd49...7ce
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg klarer ikke jeans uten stretch mer.. Levering i barnehage etc krever at jeg kan bøye meg uten problem. Men du har sikkert rett om slitestyrke Anonymkode: a582f...57c Jeg er helt enig, altså, tross det jeg skrev over. Men det irriterer meg at de med mye stretch har så liten holdbarhet. Har akkurat tre som har gått hull på, på samme tid. Alle bare halvannet år gamle Nå har jeg éi bukse igjen, og den passer bare til to gensre jeg har. Ingen god kombinasjon når man er fattig. Jeg må snart ut og lete etter ny bukse igjen, og har funnet ut at jeg må gå for de som ikke er mest stretch i, heller litt mindre, men likevel komfortable nok, for jeg har ikke råd til at jeans skal bli så fort utslitt. Anonymkode: 98b7b...ff4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Jeg er helt enig, altså, tross det jeg skrev over. Men det irriterer meg at de med mye stretch har så liten holdbarhet. Har akkurat tre som har gått hull på, på samme tid. Alle bare halvannet år gamle Nå har jeg éi bukse igjen, og den passer bare til to gensre jeg har. Ingen god kombinasjon når man er fattig. Jeg må snart ut og lete etter ny bukse igjen, og har funnet ut at jeg må gå for de som ikke er mest stretch i, heller litt mindre, men likevel komfortable nok, for jeg har ikke råd til at jeans skal bli så fort utslitt. Anonymkode: 98b7b...ff4 Jeg har ikke god erfaring med h&m, eller bikbok... Anonymkode: a582f...57c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke god erfaring med h&m, eller bikbok... Anonymkode: a582f...57c Mange år siden jeg har hatt bukser derfra, men da skal jeg holde meg unna nå også. Min absolutte favorittbukse er dessverre i et latterlig dyrt merke jeg ikke har råd til, men kom tilfeldig over en slik bukse på 70 % salg for mange år siden. Helt perfekt, nok stretch til å være behagelig, tynn nok i stoffet til å ikke være hard, men likevel lite nok stretch til at den holdt i mange år. Men de koster 3000 pr. par, og det mener jeg er vilt. Selv på 70 % ville det vært for dyrt for meg nå Men drømmer fremdeles om den buksa, var nesten en sorg da den måtte erklæres død Håper du finner gode bukser som passer og varer Anonymkode: 98b7b...ff4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #8 Skrevet 12. januar 2020 Molly highwaist har berget meg:) Gina tricot 👍 Anonymkode: 34831...50d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #9 Skrevet 12. januar 2020 VaVite som du nå får på salg hos Match er både fantastisk gode og holder lenge.....til tross for masse stretch. Mine favoritter. Anonymkode: 43021...c99
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 De har noen på Cubus til 199 kr som riktignok er tynnere enn highwaist Hannah. Men de holder veldig bra og fargen falmer ikke! Molly fra Gina Tricot blir blass og grå i fargen med en gang synes jeg. Anonymkode: f1cee...846
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #11 Skrevet 12. januar 2020 Ivy. Hvilket merke er de til 3000? Anonymkode: e8f54...c48
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2020 #12 Skrevet 12. januar 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ivy. Hvilket merke er de til 3000? Anonymkode: e8f54...c48 7 for all mankind. Anonymkode: 98b7b...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå