Gå til innhold

Hva kan jeg bruke dipmix til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grønsaker 

Kutt opp gulrot, kålrot, agurk, selleri  - eller hva du liker , i staver og dypp i dippen.  Kjempegodt! 👍

Anonymkode: 38b7e...6e8

For da brukes det ikke som dip? 

erstatte dressing. Bruke kesam i stedet for rømme. Eller bruke det som saus, eller som en del av krydderblanding på stekt kjøtt/fisk...

Anonymkode: db6b4...24d

Takk for svar.

HAR dere prøvd det som krydder på kjøtt og annet? Jeg vet det kan være godt sammen med ris, som en slags saus som dere nevner... :) Vil helst ikke dippe, vi kjøper aldri potetgull. Disse er flere år gamle :P

Anonymkode: 885a3...211

Annonse

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.

HAR dere prøvd det som krydder på kjøtt og annet? Jeg vet det kan være godt sammen med ris, som en slags saus som dere nevner... :) Vil helst ikke dippe, vi kjøper aldri potetgull. Disse er flere år gamle :P

Du kan ha det som dressing til pastasalat.

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.

Hvis de er flere år gamle hadde jeg kastet dem...

Anonymkode: 6f268...037

På 11.1.2020 den 20.59, Anonym bruker skrev:

Hvis de er flere år gamle hadde jeg kastet dem...

Dummeste jeg har lest.

De gjorde en test på supper/sauer som var 10+ år gamle, eller mer, og de var like gode enda. Slikt holder nærmest evig, det ENESTE som KAN skje er at noe av smaken blir mildere.

På 11.1.2020 den 19.03, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan jo prøves :) Har du prøvd det? Prøvde å google, men kanskje mer hell om jeg googler på engelsk...

Ja vi har det ofte. Bare lage som vanlig dipp.

Annonse

Har en bekjent som blander holiday dipmix med rømme og bruker det som saus/dressing i baguette sammen med paprika, løk, mais og kjøttdeig, skal visstnok være veldig godt, men har ikke prøvd det sjøl enda ☺️

Anonymkode: 6ff60...89d

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en bekjent som blander holiday dipmix med rømme og bruker det som saus/dressing i baguette sammen med paprika, løk, mais og kjøttdeig, skal visstnok være veldig godt, men har ikke prøvd det sjøl enda ☺️

Anonymkode: 6ff60...89d

nice :)

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dummeste jeg har lest.

De gjorde en test på supper/sauer som var 10+ år gamle, eller mer, og de var like gode enda. Slikt holder nærmest evig, det ENESTE som KAN skje er at noe av smaken blir mildere.

De blir harske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...