Gå til innhold

Hvor ofte går dere uten truse?

Anbefalte innlegg

Kun hjemme. Eller på hytta. Når jeg reiser med mannen på hytta trenger jeg egentlig ikke å pakke undertøy 😅 Han digger det, noe jeg ikke skjønner selv, i og med jeg veier 10 kg for mye og har latt meg selv forfalle til en viss grad. Men akkurat det bryr han seg ikke om, heldigvis. Han er i grunn fornøyd med at jeg bjudar på. 

Anonymkode: 5db09...286

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 9.1.2020 den 22.08):

Bakterier dør først ved rundt 60 grader, så derfor må klær vaskes i varmt vann, ikke bare fiselunkent. 

Anonymkode: db638...2fc

Bakterier er ikke ett problem hvis floraen (som det kalles) er sunn og balansert. 70 % av kroppen din er bakterier. Sørg for at de gode vinner kampen, ikke utslettes. 

Jeg lar meg fascinere av livsstilen til denne brukeren, fuck you til alle moralistene som tror de kan styre hele livet med sitt nevrotiske regime. 

Anonymkode: 5db09...286

• 1 år senere...

Liker ikke ha noe som klemmer på det mannlige utstyret så uten noe under funker veldig bra da i løse gode joggebukser, løse shors m.m. slik at den kan være fri og  dem må jo da selvfølgelig til vask samme dag da som dem er brukt... 

Pils skrev (3 timer siden):

Liker ikke ha noe som klemmer på det mannlige utstyret så uten noe under funker veldig bra da i løse gode joggebukser, løse shors m.m. slik at den kan være fri og  dem må jo da selvfølgelig til vask samme dag da som dem er brukt... 

Der var du igjen. Kan du ikke dra et annet sted med fetisjen din? 

Anonymkode: a6e1e...c1e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...