Gå til innhold

Hvor ofte går dere uten truse?

Anbefalte innlegg

Går aldri med truse hjemme, går ofte naken hjemme. Eller om jeg har på meg lengre skjørt om sommeren. Bruker truse når jeg tar på meg ren bukse, men skal den til vask samme dag, eller dagen etter bruker jeg ikke truse🙂

Fortsetter under...

5 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Går aldri med truse hjemme, går ofte naken hjemme. Eller om jeg har på meg lengre skjørt om sommeren. Bruker truse når jeg tar på meg ren bukse, men skal den til vask samme dag, eller dagen etter bruker jeg ikke truse🙂

Vasker du buksene dine på 60 grader, da?

Anonymkode: 9e0bb...5be

17 hours ago, Anonym bruker said:

Altså kommando. Kun hjemme eller også ute bland folk av og til? 

Anonymkode: 86d16...653

Kun hjemme og natten, kan gå uten truse på dagtid og,men da er jeg kun hjemme

Anonymkode: b5c1b...8d1

Annonse

Jeg går med undertøy når jeg er ute av døren eller har besøk. 
Men med en gang jeg kommer hjem fra jobb så vrenger jeg av meg klærne og har på egen kose bukse og tshorte/genser. Da har jeg ikke på meg truse eller bh som strammer eller gnager. 

Anonymkode: 45569...535

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt spørsmål er: hvorfor går dere uten truse? Er truse ubehagelig? 

Anonymkode: c377c...e29

Jeg syns det er trangt og ubehagelig med truse. Jeg begynte gradvis og ikke helt bevisst å gå mindre med truse og i dag har jeg ingen utflod, ingen lukt og føler meg mye friskere nedentil😊

Anonymkode: f4521...eae

Jeg går uten truse når jeg trener, fordi jeg ikke har funnet noen som ikke gnager eller glir inn i rumpen. 

Går i blant uten truse når jeg går med stram kjole, for at ikke kanten skal synes. 

Og jeg sover naken og går mye i joggis uten truse hjemme. Jeg går mest mulig uten truse for å forebygge sopp. 

Anonymkode: 4a852...f78

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bakterier dør først ved rundt 60 grader, så derfor må klær vaskes i varmt vann, ikke bare fiselunkent. 

Anonymkode: db638...2fc

Bakterier sa du? Har jeg skumle bakterier i underlivet mitt?😆

• 3 år senere...
Anonym bruker skrev (På 9.1.2020 den 0.57):

Er jo en grunn til at vi har truser som er hygienisk mellomplagg.. Og for noen, (kanskje de fleste?) kvinner blir det fort grisete og lukt i buksa uten😖 

Anonymkode: 73161...115

Griser det og lukter det mer av det som griser og lukter om det havner i en bukse fremfor i en truse…?

Anonymkode: 7f180...eaf

Går ofte uten truse hjemme. I shorts eller joggebukse etter dusj. Sover som regel naken. Ikke plaget med verken gris eller lukt, tviler på at det er et problem for «de fleste»🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 635ec...e4f

Pils skrev (10 timer siden):

Sover naken og etter dusjet og bare skal være hjemme så f.eks. under skjørt eller kjole for slappe av... 

Hva søkte du egentlig etter for å kunne dra opp dette 3 år senere, bare for å få fortalt alle om de "spennende" trusevanene dine? "

Anonymkode: f2464...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...