Gå til innhold

Hvor ofte går dere uten truse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sover naken og om jeg dusjer på kvelden er jeg naken under morgenkåpen til jeg legger meg. Kan også gå uten truse under kjole noen ganer hvis trusa/trusekanten vises godt. Men ikke under kjoler som kan blåse oppe🤪

Anonymkode: 47556...fff

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså kommando. Kun hjemme eller også ute bland folk av og til? 

Anonymkode: 86d16...653

Kommando? Som i at mannen bestemmer at du skal gå uten?

Aldri skjedd og kommer aldri til å skje. Heldigvis gammel nok til å bestemme hva jeg skal ha på meg selv ;) Jeg tenner ikke på kommando eller på kommandoer.

Anonymkode: 9e0bb...5be

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kommando? Som i at mannen bestemmer at du skal gå uten?

Aldri skjedd og kommer aldri til å skje. Heldigvis gammel nok til å bestemme hva jeg skal ha på meg selv ;) Jeg tenner ikke på kommando eller på kommandoer.

Haha, kommando betyr truseløs/naken under bukse😉 

Jeg bruker kun truse når jeg har stram bukse på, ellers er jeg stort sett alltid truseløs. Selvsagt med mensen bruker jeg undertøy.

Anonymkode: f4521...eae

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker kun truse når jeg har stram bukse på, ellers er jeg stort sett alltid truseløs. Selvsagt med mensen bruker jeg undertøy.

Aldri hørt det brukt på den måten.

Jeg ville tenkt motsatt, at det var ved en ev. stram bukse det var mindre grunn til å bruke truse. Men nei, jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre.

Bare et tips - bruk for all del truse om du må til behandling noen gang.

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Aldri hørt det brukt på den måten.

Jeg ville tenkt motsatt, at det var ved en ev. stram bukse det var mindre grunn til å bruke truse. Men nei, jeg kunne ikke tenkt meg å gjøre.

Bare et tips - bruk for all del truse om du må til behandling noen gang.

Gnag fra stram bukse er ikke godt😜 Og truse ved gu er også en selvfølge😊 

Er jo en grunn til at vi har truser som er hygienisk mellomplagg.. Og for noen, (kanskje de fleste?) kvinner blir det fort grisete og lukt i buksa uten😖 Går jeg uten truse er det kun om jeg er alene eller med samboer hjemme. Men det er stort sett når jeg er nydusjet eller ifm sex. Og aldri særlig lenge om gangen.

Før da jeg var yngre kunne jeg like å gå med sommerkjole uten truse under om det var varmt...men fant fort ut det ble mer stress enn godfølelse..

Anonymkode: 73161...115

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gnag fra stram bukse er ikke godt😜 Og truse ved gu er også en selvfølge😊 

Men hva gjør du med de andre buksene dine - vasker du dem på 60 grader?

Er jo en grunn til at vi har truser som er hygienisk mellomplagg.. Og for noen, (kanskje de fleste?) kvinner blir det fort grisete og lukt i buksa uten😖 Går jeg uten truse er det kun om jeg er alene eller med samboer hjemme. Men det er stort sett når jeg er nydusjet eller ifm sex. Og aldri særlig lenge om gangen.

Før da jeg var yngre kunne jeg like å gå med sommerkjole uten truse under om det var varmt...men fant fort ut det ble mer stress enn godfølelse..

Anonymkode: 73161...115

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ganske vanlig uttrykk her jeg kommer fra... 

Anonymkode: 86d16...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...