Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Må jeg kontakte styret eller må jeg ringe rørlegger selv.? Det er gamle soiler rør i Kjelleren. Anonymkode: fcaff...30f
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Leste ørene 😂 Spør styret først Anonymkode: c8f52...b5a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste ørene 😂 Anonymkode: c8f52...b5a Ha-ha... det gjorde jeg også Anonymkode: b169b...f7e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Min mor bor i borettslag, der er man ansvarlig for røropplegg innenfor leiligheten, mens borettslaget er ansvarlig når det kommer videre i systemet utenom leiligheten. Men sjekk med styret, som b5a tipset om, da er du sikker. Klukking i rørene bør du absolutt ta på alvor, og spesielt siden det er snakk om kjeller. Er det uvær der du bor med mye nedbør nå? I så fall ville jeg ringt rørlegger I DAG! Opplevde det samme i sommer - endte med at vann fra kloakken kom opp igjen ved mye nedbør. Da hadde det klukket litt i rørene på forhånd. Viste seg at rørene utenfor huset var ødelagte. Så kontakt rørlegger NÅ! Du vil ikke ha kloakk inn, det lover jeg deg Anonymkode: b169b...f7e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Og rørlegger i sommer sa at slik klukking ALLTID må sjekkes, for det kan være et dårlig tegn! Så kast deg på telefonen. Anonymkode: b169b...f7e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 På 8.1.2020 den 15.59, Anonym bruker skrev: Ha-ha... det gjorde jeg også Anonymkode: b169b...f7e Haha, jeg også! Skjønte ikke hvorfor hun ville stille noen til ansvar og heller ikke hvorfor det var relevant at hun bor i borettslag 😂😂😂 Anonymkode: 8e8b0...9fc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, jeg også! Skjønte ikke hvorfor hun ville stille noen til ansvar og heller ikke hvorfor det var relevant at hun bor i borettslag 😂😂😂 Anonymkode: 8e8b0...9fc Ja, det var det jeg slet med også - omtrent som jeg slet med husfreden til tante grusom i tråden hennes i går Anonymkode: b169b...f7e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2020 #8 Skrevet 8. januar 2020 Det står i vedtektene til borettslaget ditt hvem som har det ansvaret. Anonymkode: 3ce2f...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå