Gå til innhold

Lightinthebox. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får det du kjøper. Men kvaliteten er ofte dårlig, og størrelsene er mye mindre.

Anonymkode: 48282...665

Ok. Jeg bestilte en lommebok til dattera mi. Håper ho blir fornøyd. HI

Anonymkode: 6e4b2...82f

Har nå fått fire mailer i går og i dag om at pakken er på veg (fra postnord). Den er i Oslo, men blir ikke sendt videre før porto på 29 kr er betalt. Var i nettbank i går og betalte hele beløpet på 130 kroner ca (der var porto på 39 kroner inkludert). Erfaring med dette? HI

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har nå fått fire mailer i går og i dag om at pakken er på veg (fra postnord). Den er i Oslo, men blir ikke sendt videre før porto på 29 kr er betalt. Var i nettbank i går og betalte hele beløpet på 130 kroner ca (der var porto på 39 kroner inkludert). Erfaring med dette? HI

Det er en svindel🙈var mye i media om den postnor svindelen. Ang lightninginthebox så kommer det gjerne fra Kina så kan ta litt tid

Anonymkode: 67696...fd0

Husk at postnord og posten aldri vil sende deg melding om betaling. De kan sende melding om at du må betale for å hente ut pakken(toll og oppkrav), men aldri med beskjed om at du må betale en rest sum før man henter pakken. Hvis man googler litt så får man opp at det er mye spam om dette. 

Jeg jobber i posten selv og vi sliter med dette. Det er noen smarte folk som klarer å lage disse svindel mailene/sms. Og de håper på at folk går rett på. Noe noen desverre gjør. 

Men til saken, jeg har selv bestilt saker fra lightinthebox. Vært veldig fornøyd med ca 90% av sakene.. 

Anonymkode: 95a6f...f08

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Husk at postnord og posten aldri vil sende deg melding om betaling. De kan sende melding om at du må betale for å hente ut pakken(toll og oppkrav), men aldri med beskjed om at du må betale en rest sum før man henter pakken. Hvis man googler litt så får man opp at det er mye spam om dette. 

Jeg jobber i posten selv og vi sliter med dette. Det er noen smarte folk som klarer å lage disse svindel mailene/sms. Og de håper på at folk går rett på. Noe noen desverre gjør. 

Men til saken, jeg har selv bestilt saker fra lightinthebox. Vært veldig fornøyd med ca 90% av sakene.. 

Anonymkode: 95a6f...f08

Ok . Jeg har ikke betalt det portoen jeg fikk beskjed om fra postnord (heldigvis). Men jeg har betalt for pakken og porto (klarna mail). Så jeg kan forvente å få pakken? Bestilte sist onsdag  så tar kanskje lengre tid. 🙈 takk for oppklaring 😊

Jeg kjøpte noe derfra for et par år siden. Jeg fikk det jeg skulle, og det svarte til forventningene (var noe tøys og tull til noen barn, så ikke noe seriøse greier) så var veldig fornøyd med det  - men det tok lang tid å få varene. Men jeg har ikke så mye erfaring med netthandel fra utlandet, så vet ikke hva man kan forvente seg. 

• 11 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...