Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #1 Skrevet 7. januar 2020 Mer enn 3 timer. Vet du om noe? Et sted der det som regel er ledig. Brakerøya-kinoen. Har nylig begynt i ny jobb i Drammen sentrum og de har ikke parkering. Jeg fikk i går tilsnakk fordi jeg hver 3. time må gå og flytte bilen. Jeg har, på grunn av dette, ikke tatt lunsjpause på mer enn 10 min. Men visstnok bruker jeg arbeidstid til å flytte bilen og jeg har fått ut denne uken på å «finne en løsning». Anonymkode: 6a097...1e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #2 Skrevet 7. januar 2020 Finnes dessverre ikke noe jeg vet om i byen. Ellers har du gatene ved eneboliger er jo gratis men ofte veldig trangt anbefaler kollektiv trafik Anonymkode: 65cf2...5c2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Lite med gratisparkering. Har lett mye selv. Du må nok kjøpe månedskort på en sv p husene. Grew wedel er blant de billigste. De flestwsidegstene har boligsobepsrkering. Anonymkode: 3fd6f...76c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #4 Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lite med gratisparkering. Har lett mye selv. Du må nok kjøpe månedskort på en sv p husene. Grew wedel er blant de billigste. De flestwsidegstene har boligsobepsrkering. Anonymkode: 3fd6f...76c Grev wedel er det fullt. Har søkt på alle p-hus. Alt er fullt. Står på venteliste. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Finnes dessverre ikke noe jeg vet om i byen. Ellers har du gatene ved eneboliger er jo gratis men ofte veldig trangt anbefaler kollektiv trafik Anonymkode: 65cf2...5c2 Umulig å ta kollektiv. Anonymkode: 6a097...1e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #5 Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grev wedel er det fullt. Har søkt på alle p-hus. Alt er fullt. Står på venteliste. Umulig å ta kollektiv. Anonymkode: 6a097...1e0 Mange steder kan du parkere gratis ved buss eller togstasjoner og ta kollektivt den siste biten til byen. Anonymkode: 7b5bc...12e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #6 Skrevet 7. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grev wedel er det fullt. Har søkt på alle p-hus. Alt er fullt. Står på venteliste. Umulig å ta kollektiv. Anonymkode: 6a097...1e0 Klarer ikke forstå at det er umulig å ta kollektiv. Hvor bor du da? Det er stort sett gode bussforbindelser til sentrum fra alle områdene i nærheten Anonymkode: b79a5...f3a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #7 Skrevet 7. januar 2020 På Strømsø siden, ved bussparkeringene (husker ikke hva den heter) er det en større plass hvor jeg kjenner flere leier. Et annet alternativ er også Gulskogen, og da tog, buss, sykkel eller gå bort til sentrum. Har hatt venner som har bodd i sentrum, ved togstasjonen, og leiet ut parkering tilknyttet boligen (leiligheter ved togstasjonen) via finn - Verdt et forsøk å sjekke? Anonymkode: 9a8ba...13d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #8 Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mange steder kan du parkere gratis ved buss eller togstasjoner og ta kollektivt den siste biten til byen. Anonymkode: 7b5bc...12e Jeg kan ikke ta kollektiv 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klarer ikke forstå at det er umulig å ta kollektiv. Hvor bor du da? Det er stort sett gode bussforbindelser til sentrum fra alle områdene i nærheten Anonymkode: b79a5...f3a Det finnes andre årsaker enn selve forbindelsen til at det ikke går 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: På Strømsø siden, ved bussparkeringene (husker ikke hva den heter) er det en større plass hvor jeg kjenner flere leier. Et annet alternativ er også Gulskogen, og da tog, buss, sykkel eller gå bort til sentrum. Har hatt venner som har bodd i sentrum, ved togstasjonen, og leiet ut parkering tilknyttet boligen (leiligheter ved togstasjonen) via finn - Verdt et forsøk å sjekke? Anonymkode: 9a8ba...13d Strømsø er for langt unna arbeidsplassen. Samme med Gulskogen. Vil bruke 30 min å gå. Har sjekket alt til leie Anonymkode: 6a097...1e0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #9 Skrevet 7. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke ta kollektiv Det finnes andre årsaker enn selve forbindelsen til at det ikke går Strømsø er for langt unna arbeidsplassen. Samme med Gulskogen. Vil bruke 30 min å gå. Har sjekket alt til leie Anonymkode: 6a097...1e0 Forstår at det er trøblete, men med feks sykkel på sommerstid i allefall så går det fort til sentrum (og gratis trening) Men nei, gratisparkering i sentrum er det slutt på desverre. Det måtte evt vært å lete oppover bak sykehuset, eller mot engene/brakerøya, om det fortsatt er noen gateparkering. Lette mye i det området selv når jeg jobbet på sykehuset. Den gang var det fortsatt noe langs hotvetveien og rebbansbakken, men da måtte man være der før kl 07 Anonymkode: 9a8ba...13d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #10 Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Forstår at det er trøblete, men med feks sykkel på sommerstid i allefall så går det fort til sentrum (og gratis trening) Men nei, gratisparkering i sentrum er det slutt på desverre. Det måtte evt vært å lete oppover bak sykehuset, eller mot engene/brakerøya, om det fortsatt er noen gateparkering. Lette mye i det området selv når jeg jobbet på sykehuset. Den gang var det fortsatt noe langs hotvetveien og rebbansbakken, men da måtte man være der før kl 07 Anonymkode: 9a8ba...13d Jeg fant i prins oscars gate i dag, men det er liksom ikke noen garanti for at det er ledig der. Har sett noe ved Brakerøya, men der er parkeringen foran boliger, så jeg er så usikker på om det er lov å parkere der selv om jeg ikke har sett noe skilt. Jeg har brukt 15 min på å kjøre omkring og da er det jo nesten like greit å gå de minuttene. Jeg begynner på jobb klokken 9. Anonymkode: 6a097...1e0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2020 #11 Skrevet 19. februar 2020 Er det pakering i nætheten av vintergata: http://brekke-eiendom.no/norsk-klimasenter-har-flyttet-inn-i-vintergata-19/ Anonymkode: 17bbe...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå