mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #26 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Må det være en motsetning altså? Her kjører vi begge delene alt etter som hva som passer seg og det tror jeg mange gjør. Det ene trenger ikke utelukke det andre. Anonymkode: 9a10a...fbd Det må selvsagt ikke være det. Poenget mitt er at jeg synes vi er på ville veier når det som er det « ultimate» for barnefamilier er bamseferier som koster flesk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #27 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det må selvsagt ikke være det. Poenget mitt er at jeg synes vi er på ville veier når det som er det « ultimate» for barnefamilier er bamseferier som koster flesk. Men hvem sier at det er det ultimate? eller at de som benytter dette tilbudet "føler de må betale i dyre dommer for å gi barna det de vil ha"? Anonymkode: 9a10a...fbd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 7. januar 2020 #28 Del Skrevet 7. januar 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var på sunwing i sommer og nå i julen. Ingen som spurte om alder på barna (jeg hadde en i hver klubb). ...og det handler ikke om «å sette bort barna». De kan være på aktiviteter i miniklubb under tilsyn av voksne, men der er det aktiviteter og leker for barn og de kan bli kjent med andre barn. Er det mer høyverdig å kjøpe egne tegnesaker/leker og sitte alene med barna på rommet/solsengen å tegne liksom? Undøvendig og barnslig kommentar. Anonymkode: 9a10a...fbd Så det du sier er at du er mindre givende for ungene dine enn hvilke som helst random ferieverter. Så trist å vokse opp slik, da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #29 Del Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvem sier at det er det ultimate? eller at de som benytter dette tilbudet "føler de må betale i dyre dommer for å gi barna det de vil ha"? Anonymkode: 9a10a...fbd Nå er det er kjensgjerning at slike ferier er dyre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #30 Del Skrevet 7. januar 2020 7 minutter siden, sug lut skrev: Så det du sier er at du er mindre givende for ungene dine enn hvilke som helst random ferieverter. Så trist å vokse opp slik, da. Du fikk ikke med deg at foreldrene er med ungene sine der? Anonymkode: 9a10a...fbd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #31 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du fikk ikke med deg at foreldrene er med ungene sine der? Anonymkode: 9a10a...fbd Foreldrene med i bamseklubben? Det må vel være snakk om de helt minste? Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være med store barn i klubb på ferie ... men ja det er nå bare meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #32 Del Skrevet 7. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du fikk ikke med deg at foreldrene er med ungene sine der? Anonymkode: 9a10a...fbd Sorry. Ser at jeg faktisk ikke skrev det. Skrev "under tilsyn av voksne" mens jeg tenkte foreldre. Foreldrene følger og er sammen med barna der. Anonymkode: 9a10a...fbd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #33 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Foreldrene med i bamseklubben? Det må vel være snakk om de helt minste? Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være med store barn i klubb på ferie ... men ja det er nå bare meg. Ja det er deg og du drar jo mange slutninger her som bare kommer fra deg selv. At om man bruker dette tilbudet så synes man det er det "ultimate", at man føler seg presset av barnas ønsker til så dyre ferier (akkurat som om andre typer ferier ikke kan være minst like dyrt) og at det er en motsetning mellom å benytte er slikt tilbud og ferier der man tilbringer tid sammen med barna sine. Kan være mange grunner til at folk velger en uke på hotell med bamseklubb for seg og barna og det burde være helt ok. Anonymkode: 9a10a...fbd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #34 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja det er deg og du drar jo mange slutninger her som bare kommer fra deg selv. At om man bruker dette tilbudet så synes man det er det "ultimate", at man føler seg presset av barnas ønsker til så dyre ferier (akkurat som om andre typer ferier ikke kan være minst like dyrt) og at det er en motsetning mellom å benytte er slikt tilbud og ferier der man tilbringer tid sammen med barna sine. Kan være mange grunner til at folk velger en uke på hotell med bamseklubb for seg og barna og det burde være helt ok. Anonymkode: 9a10a...fbd Selvsagt kan andre ferier være like dyre. Poenget mitt er at man kan reise til akkurat samme feriemål til en mye billigere penge enn bamsehotell . Når man introduserer barn for slikt så er det lett at barna assosierer ferie med klubb og bamser og vet ikke hva. Da kan lett en vanlig ferie med familien bli kjedelig . Barn trenger ikke å bli sysselsatt hele tiden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #35 Del Skrevet 7. januar 2020 44 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Selvsagt kan andre ferier være like dyre. Poenget mitt er at man kan reise til akkurat samme feriemål til en mye billigere penge enn bamsehotell . Når man introduserer barn for slikt så er det lett at barna assosierer ferie med klubb og bamser og vet ikke hva. Da kan lett en vanlig ferie med familien bli kjedelig . Barn trenger ikke å bli sysselsatt hele tiden Poenget med de over her skriver er at du alltid skal fortelle at dine ferier er så mye flottere og kulturelle enn alle andre. Var ikke du på charterferie ifjor? Skulle ha ungene på ett annet rom enn dere med eget kjøleskap og at de trengte pri atliv? Anonymkode: d9d3b...c8d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #36 Del Skrevet 7. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget med de over her skriver er at du alltid skal fortelle at dine ferier er så mye flottere og kulturelle enn alle andre. Var ikke du på charterferie ifjor? Skulle ha ungene på ett annet rom enn dere med eget kjøleskap og at de trengte pri atliv? Anonymkode: d9d3b...c8d Jo det stemmer at vi var på charterferie . Ungene ønsket det veldig og hadde fått for seg at det var toppen av lykke med all inc ferie. Andre venner hadde vært på nettopp sånne ferier og det ville mine og. Vi bestemte oss for at de skulle få en slik ferie og forhåpentligvis få det ut av systemet. ( nå var dette ikke ett slikt konsepthotell som nevnes i tråden her men likefullt ett dyrt resort alternativ). Heldigvis viste det seg at det ikke falt i smak når alt kom til alt . Og ja, de hadde eget rom med kjøleskap ( for hva det er verdt av betydning for tråden). Jeg synes det er ett stort problem at barn tror slike ferier er helt topp og de er toppen av ferielykke. Slike ferier er unødvendig dyre og det skaper ett press. Vi liker luksus når vi reiser men luksus på en annen måte. Stillhet , ro , god plass og betaler gjerne for å slippe folk oppå oss. Når vi er alene på tur betaler vi gjerne for dyrere typisk voksenhotell . Problemet med konsepthotell er at barn gjerne vil ha slike ferier fordi andre har det og at de konstant blir sysselsatt . Det burde være like flott for en familie å ha 2 uker på stranden med badeball. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #37 Del Skrevet 7. januar 2020 Nei! Har med forsikringer å gjøre Anonymkode: d0dc4...864 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #38 Del Skrevet 7. januar 2020 13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jo det stemmer at vi var på charterferie . Ungene ønsket det veldig og hadde fått for seg at det var toppen av lykke med all inc ferie. Andre venner hadde vært på nettopp sånne ferier og det ville mine og. Vi bestemte oss for at de skulle få en slik ferie og forhåpentligvis få det ut av systemet. ( nå var dette ikke ett slikt konsepthotell som nevnes i tråden her men likefullt ett dyrt resort alternativ). Heldigvis viste det seg at det ikke falt i smak når alt kom til alt . Og ja, de hadde eget rom med kjøleskap ( for hva det er verdt av betydning for tråden). Jeg synes det er ett stort problem at barn tror slike ferier er helt topp og de er toppen av ferielykke. Slike ferier er unødvendig dyre og det skaper ett press. Vi liker luksus når vi reiser men luksus på en annen måte. Stillhet , ro , god plass og betaler gjerne for å slippe folk oppå oss. Når vi er alene på tur betaler vi gjerne for dyrere typisk voksenhotell . Problemet med konsepthotell er at barn gjerne vil ha slike ferier fordi andre har det og at de konstant blir sysselsatt . Det burde være like flott for en familie å ha 2 uker på stranden med badeball. Jeg er helt enig med deg. Syden turer skaper et stort press, og det er veldig dyrt. Mange barn som tror at den type hotell er toppen av lykke. Det betyr ikke at jeg tror at man kan kose seg på et sånt sted eller at barna kan ha det gøy på barneklubb, men at det er et feriepress merker i hvert fall jeg her vi bor. Anonymkode: c0b87...b7d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #39 Del Skrevet 7. januar 2020 19 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jo det stemmer at vi var på charterferie . Ungene ønsket det veldig og hadde fått for seg at det var toppen av lykke med all inc ferie. Andre venner hadde vært på nettopp sånne ferier og det ville mine og. Vi bestemte oss for at de skulle få en slik ferie og forhåpentligvis få det ut av systemet. ( nå var dette ikke ett slikt konsepthotell som nevnes i tråden her men likefullt ett dyrt resort alternativ). Heldigvis viste det seg at det ikke falt i smak når alt kom til alt . Og ja, de hadde eget rom med kjøleskap ( for hva det er verdt av betydning for tråden). Jeg synes det er ett stort problem at barn tror slike ferier er helt topp og de er toppen av ferielykke. Slike ferier er unødvendig dyre og det skaper ett press. Vi liker luksus når vi reiser men luksus på en annen måte. Stillhet , ro , god plass og betaler gjerne for å slippe folk oppå oss. Når vi er alene på tur betaler vi gjerne for dyrere typisk voksenhotell . Problemet med konsepthotell er at barn gjerne vil ha slike ferier fordi andre har det og at de konstant blir sysselsatt . Det burde være like flott for en familie å ha 2 uker på stranden med badeball. For noen er toppen av ferielykke en chartertur med barn du kan leke med. De fleste par reiser ikke på egne ferier i 2 uker på voksenhotell og 2 uker med ungene. Du skal ha det til at de som velger charterreiser har en dårligere ferie enn dere bare for at du skal føle deg så mye bedre Anonymkode: d9d3b...c8d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #40 Del Skrevet 7. januar 2020 28 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jo det stemmer at vi var på charterferie . Ungene ønsket det veldig og hadde fått for seg at det var toppen av lykke med all inc ferie. Andre venner hadde vært på nettopp sånne ferier og det ville mine og. Vi bestemte oss for at de skulle få en slik ferie og forhåpentligvis få det ut av systemet. ( nå var dette ikke ett slikt konsepthotell som nevnes i tråden her men likefullt ett dyrt resort alternativ). Heldigvis viste det seg at det ikke falt i smak når alt kom til alt . Og ja, de hadde eget rom med kjøleskap ( for hva det er verdt av betydning for tråden). Jeg synes det er ett stort problem at barn tror slike ferier er helt topp og de er toppen av ferielykke. Slike ferier er unødvendig dyre og det skaper ett press. Vi liker luksus når vi reiser men luksus på en annen måte. Stillhet , ro , god plass og betaler gjerne for å slippe folk oppå oss. Når vi er alene på tur betaler vi gjerne for dyrere typisk voksenhotell . Problemet med konsepthotell er at barn gjerne vil ha slike ferier fordi andre har det og at de konstant blir sysselsatt . Det burde være like flott for en familie å ha 2 uker på stranden med badeball. Hvorfor kan inne folk få velge det de vil? Du forsvarer jo alltid dine valg med nettopp det? Kan da umulig plage deg at andre velger og kanskje av og til foretrekker dette? Anonymkode: 5582a...347 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #41 Del Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: For noen er toppen av ferielykke en chartertur med barn du kan leke med. De fleste par reiser ikke på egne ferier i 2 uker på voksenhotell og 2 uker med ungene. Du skal ha det til at de som velger charterreiser har en dårligere ferie enn dere bare for at du skal føle deg så mye bedre Anonymkode: d9d3b...c8d Charter er mer enn bamsehotell altså. Man kan reise på mange flotte steder på den måten. Charter er i bunn og grunn kun en sammensatt pakkereise . Det vil da si at det er fly og hotell ( i alle prisklasser ). Jeg har på ingen måte noe i mot charterferier . Jeg har noe imot presset konsepthoteller for familier skaper. De er med på å gi barn definisjonen på hva som er « ferie». Det er unødvendig og dyrt. Jeg ville aldri valgt slik ferie selv men folk velger hva de vil og hvordan de selv velger å feriere . Jeg kunne glatt valgt charter igjen jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #42 Del Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan inne folk få velge det de vil? Du forsvarer jo alltid dine valg med nettopp det? Kan da umulig plage deg at andre velger og kanskje av og til foretrekker dette? Anonymkode: 5582a...347 Folk får selvsagt velge hva de vil. Jeg har noe imot konseptet pga presset det skaper Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #43 Del Skrevet 7. januar 2020 29 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Folk får selvsagt velge hva de vil. Jeg har noe imot konseptet pga presset det skaper Jeg tror ikke mengden ferieturer dine barn får skaper noe mindre press. Men dobbeltmoral er dobbelt så bra som ingen moral. 👍 Anonymkode: faaf4...d69 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #44 Del Skrevet 7. januar 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke mengden ferieturer dine barn får skaper noe mindre press. Men dobbeltmoral er dobbelt så bra som ingen moral. 👍 Anonymkode: faaf4...d69 Uansett hvor ofte mine barn er på ferie så er familiekonsepthotell dyrt og skaper en ide hos barn at den typen ferie er toppen av lykke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #45 Del Skrevet 7. januar 2020 4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Uansett hvor ofte mine barn er på ferie så er familiekonsepthotell dyrt og skaper en ide hos barn at den typen ferie er toppen av lykke Men dere skaper jo en idé om at det er vanlig å reise på ferie flere ganger i året. For de fleste er det jo ikke det. Er det bedre å skape enn ide om at alle skal kunne reise på flere ferier i løpet av ett år, enn at det er gøy med bamseklubber? Hvis noen vil benytte seg av bamseklubb-hoteller, så må de få lov til det. Akkurat som at hvis noen har mulighet til å reise på 3 ferier i løpet av året, må de få lov til det. Hvis dine barn syns det er dumt at de ikke får vært der det er bamsehotell, er det andre som syns det er dumt at de ikke får vært på 3 ferier i året, eller kanskje ikke får vært på 1 ferie engang. Det blir ikke likt for alle, men man trenger ikke å se ned på de som velger annerledes enn seg selv. Jeg er forresten ofte enig med deg, og syns du får mye ufortjent tyn, men akkurat her syns jeg du blir litt dobbeltmoralsk. Anonymkode: 707b3...379 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. januar 2020 #46 Del Skrevet 7. januar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men dere skaper jo en idé om at det er vanlig å reise på ferie flere ganger i året. For de fleste er det jo ikke det. Er det bedre å skape enn ide om at alle skal kunne reise på flere ferier i løpet av ett år, enn at det er gøy med bamseklubber? Hvis noen vil benytte seg av bamseklubb-hoteller, så må de få lov til det. Akkurat som at hvis noen har mulighet til å reise på 3 ferier i løpet av året, må de få lov til det. Hvis dine barn syns det er dumt at de ikke får vært der det er bamsehotell, er det andre som syns det er dumt at de ikke får vært på 3 ferier i året, eller kanskje ikke får vært på 1 ferie engang. Det blir ikke likt for alle, men man trenger ikke å se ned på de som velger annerledes enn seg selv. Jeg er forresten ofte enig med deg, og syns du får mye ufortjent tyn, men akkurat her syns jeg du blir litt dobbeltmoralsk. Anonymkode: 707b3...379 Du må selvsagt få mene at mine poenger er dobbeltmoralistiske men jeg mener kun at det er synd at det er skapt ett bilde av at sånne hoteller er definisjonen på familieferie og at det er synd. Jeg vil ikke at det skal være en sannhet at sånne ferier er bedre enn andre ferier., Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #47 Del Skrevet 7. januar 2020 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg rakker ikke ned på folk som velger slike tilbud men jeg forstår ærlig talt ikke behovet for slikt på ferie. Det er dessuten unødvendig dyrt på slike hoteller. Det er synd slikt skal være normen og at det er sånne ferier ungene vil ha. Det skaper ett press. Det er fullt mulig å reise med barna og vise dem andre steder og andre land uten å blakke seg . Sånne hotell er sikkert ett trygt valg men jeg håper foreldre også ser verdien i det enkle ferielivet i sommersolen også Hvordan var det nå igjen det om at alle må få gjøre det som passer deres familie best? Jeg mener å ha lest det argumentet fra deg utallige ganger. Forskjellige familier har forskjellige ønsker og behov. Anonymkode: bcd76...a85 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #48 Del Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Uansett hvor ofte mine barn er på ferie så er familiekonsepthotell dyrt og skaper en ide hos barn at den typen ferie er toppen av lykke For mitt barn som er enebarn slike hoteller toppen av lykke, der er det andre barn å leke med og full fart hele dagen. Hva mener du er toppen av lykke når du reiser på ferie da? Anonymkode: d9d3b...c8d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2020 #49 Del Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan var det nå igjen det om at alle må få gjøre det som passer deres familie best? Jeg mener å ha lest det argumentet fra deg utallige ganger. Forskjellige familier har forskjellige ønsker og behov. Anonymkode: bcd76...a85 Møtt seg selv i døra nå! Anonymkode: e3fa6...c68 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. januar 2020 #50 Del Skrevet 8. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan var det nå igjen det om at alle må få gjøre det som passer deres familie best? Jeg mener å ha lest det argumentet fra deg utallige ganger. Forskjellige familier har forskjellige ønsker og behov. Anonymkode: bcd76...a85 Nå bør du lese tråden igjen og virkelig få med deg akkurat hva jeg har problem med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144395233-lollo-bernie-gruppe-for-3-tom-7-%C3%A5r-kan-gutten-som-nettopp-har-blitt-8-da-bli-med/page/2/#findComment-149197512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå