Gå til innhold

Dere voksne med ADD. Livet før og etter oppstart av Ritalin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det for dere? Hvilke plager hadde dere og hjalp Ritalin? Jeg har konstant kaos oppi hodet. Det er så mye som foregår oppi der at jeg blir helt handlingslammet. Utad så fremstår jeg som ganske lat og tiltaksløs. Får tilbakemeldinger på at jeg jobber for sakte og pirkete. Får jeg det ikke 100 % perfekt kan jeg likegodt bare holde opp. 

Anonymkode: 101f6...9b3

Fortsetter under...

Skrevet

Skal få diagnosen og medisin. Det ble anbefalt. Jeg også lurer på medisinens virkning. Er skeptisk til Ritalin da dette er eldste medisin og størst sjans for bivirkninger. 
Jeg er også slik som svever av gårde. Jeg må være alene om en oppgave for ellers blir det den andre som gjør det meste . Jeg ser rett og slett ikke hva som skal gjøres. Hvor jeg skal begynne

Anonymkode: f0c4a...21c

Skrevet

Jeg var veldig sliten hele tiden. Sovnet fort. Boblefølelse. Var vanskelig å ha en strukturert hverdag, sliter fortsatt med å ta valg og er veldig impulsiv. Livet mitt har blitt mye lettere etter jeg startet på ritalin. Hadde veldig mye smerter i kroppen før. Trodde det var ME.. noe det ikke var.

Anonymkode: 3ee25...3fb

Skrevet

Jeg er veldig sikker på at jeg har det, men har ingen diagnose, har aldri snakket med noen om det. Er veldig usikker på om jeg skal ta det opp med legen eller ikke, synes det er veldig skummelt. Men jeg følger denne her. 

Anonymkode: 405bc...abf

Skrevet

Jeg var 37 da jeg fant det ut... medisiner..Jeg blir ikke høy eller noe sånt.. og sovner fortsatt lett.. men har mer energi.. før føltes det som jeg gikk en evig fyllesyke.. hadde null konsentrasjon.

Anonymkode: 3ee25...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...