Gå til innhold

Jobber du heltid eller deltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deltid, natt. 1 barn. 

Anonymkode: fd953...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heltid + tar master. 4 barn 

Anonymkode: d907d...aa8

Skrevet

Heltid. Er alene med to barn.

Anonymkode: 24f46...cca

Skrevet

Deltid og 2 barn

Anonymkode: 88eec...5cf

Skrevet

80% og studier, har tre barn.

Anonymkode: 36467...4c8

Skrevet

Heltid og 1 barn. Planlegger redusert stilling og studier til høsten. 

Skrevet

80%

Anonymkode: 5dc64...06e

Skrevet

Heltid og har 3barn. Har alltid jobbet 100% og tidvis studert i tillegg. Et av barna har spesielle behov. Har aldri ønsket å jobbe redusert.

Skrevet

Gikk opp fra 80 til 90 % da minste begynte på skolen. Har ett hjemmeboende barn  

Har stort sett jobbet redusert så lenge jeg har hatt barn. 

Vil heller ha god tid med barna mens de er små enn en fet pensjon når jeg er gammwl og alene. 

Anonymkode: b6d08...f66

Skrevet

Deltid, 1 barn.

Anonymkode: c3289...b29

Skrevet

90% på natt i helsevesenet, nesten umulig å få full stilling. 3 barn

Men tjener mer enn hvis jeg skulle jobbet 130% på dagtid

Anonymkode: c0fcc...43b

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gikk opp fra 80 til 90 % da minste begynte på skolen. Har ett hjemmeboende barn  

Har stort sett jobbet redusert så lenge jeg har hatt barn. 

Vil heller ha god tid med barna mens de er små enn en fet pensjon når jeg er gammwl og alene. 

Anonymkode: b6d08...f66

Det hadde uansett ikke blitt en fet pensjon, vet du. Med mindre du er dronningen av privat pensjonsparing. 

Vil anbefale deg å ta deg inn på norskpensjon.no og sjekke hvordan du ligger an. Det kan være lurt å komme opp med en plan for hvordan du skal få så du greier deg når du skal gå av. 

Anonymkode: 279df...467

Skrevet

Kommer an på hvordan du definerer heltid. Vet om en kommune som nå skryter av den flotte heltidskulturen de har, hvor de definerer 75% som heltid🙄 Selv jobber jeg 95%. Økte fra 71% for ca tre år siden, og håper snart å komme opp i full stilling, etter 18 år i fast jobb.

Skrevet

Jobber 60% pga vil ha tid med barna mine mer enn et par timer hver dag. Har selvsagt pensjonssparing og nok på bok til å klare meg veldig godt både alene og som gammel.

Anonymkode: 3085d...ec1

Skrevet

Deltid (80%), alene med 3 barn. Ønsker meg 100%, men har ikke fått så høy stillingsprosent enda

Anonymkode: 84778...b08

Skrevet

Heltid i turnus pluss politiske verv. To barn, barnehage og barneskole.

Anonymkode: a1ceb...47e

Skrevet

90 %. Jobbet 100% før, men byttet til en annen stilling, og den var dessverre kun 80%. Fått forhandla meg til 90% stilling nå, men 100% er nok umulig i den jobben jeg har nå. Vurderer å studere fra høsten, da blir det eventuelt 100% studier og vikarjobbing ved siden av. 2 barn.

Anonymkode: 6031d...b0e

Skrevet

Jobbet 100% i barnehage i over 20 år nå, barn på 7 og 9 år. Først siste halvåret jeg har kjent på at det kunne vært godt å jobbe litt mindre for å ha mer overskudd, tid til å studere el noe. Men har ikke økonomi til det foreløpig. 

Anonymkode: 04b82...e76

Skrevet

Heltid, ingen barn. Hvorfor lurer du?

Anonymkode: 89122...033

Skrevet

Heltid, to barn i småskolen

Anonymkode: 0e02c...d50

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heltid, ingen barn. Hvorfor lurer du?

Anonymkode: 89122...033

Hi her. 
Jeg er bare nysgjerrig på tallene. Hittil i tråden ser det ut til å være et lite flertall som jobber heltid. 
Jeg jobber heltid selv, men vurderer 80% en stund nå mens barna er små. 

Anonymkode: e43f1...39b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 
Jeg er bare nysgjerrig på tallene. Hittil i tråden ser det ut til å være et lite flertall som jobber heltid. 
Jeg jobber heltid selv, men vurderer 80% en stund nå mens barna er små. 

23 heltid, 21 deltid til nå i tråden. 

Hi

Skrevet

Deltid nå, har ca 50 % stilling. Skal over på heltid denne våren. 
Var et sterkt behov for noe mer tid og rom etter mange år med små barn, studier, husbygging og mye overtid på jobb. Vi jobbet 50-60 timer i uka begge to i en lang tid. Mistet helt kontrollen over hverdagen og var rett og slett utslitt. Bygger meg opp igjen og skal inn i full stilling. Vi klarer oss bra økonomisk slik vi har det nå, selv om jeg taper rundt 15 000 hver mnd på å jobbe redusert. Var tidlig inne på boligmarkedet og har bygd oss opp en bra egenkapital. 

Anonymkode: f620d...d9a

Skrevet

Har 100% stilling, men jobber nå 70%. 1 barn i bhg, nr 2 kommer i juni. Elsker å ha noen ekstra fridager med barnet, og at vi kan levere senere noen dager i uka. 

Anonymkode: 2e516...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...