Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Tidenes teiteste tråd, men jeg er ikke vant til å bruke ringer, i det hele tatt. Er nå blitt forlovet og mannen mener jeg bør ta den av før vi legger oss for ikke å skrape (!) den opp😏 Jeg elsker ringen og vil gå med den hele tiden, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det ved dobesøk og håndvask etterpå. Føler ikke jeg får vasket hendene godt og så er jeg redd for at stenene etterhvert kan begynne å løsne om jeg skal ha den under springen flere ganger til dagen. Men til poenget; har du på deg giftering/forlovelsesring hele tiden? Ved hvilke anledninger tar du den av? Og sover du med ringene på? Anonymkode: 8d209...994
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Tar nesten aldri av meg ringene. Bare når jeg skal bake eller de skal vaskes eller renses. Anonymkode: fe0f7...0a7
tante grusom master of law Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Tar den kun av på trening (kampsport) og når jeg skal kna deig. Ellers er den på 24/7.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Ringen blir mer skrapet opp i hverdagen enn når du sover. Jeg har brukt min døgnet rundt i 11 år. Eneste gangene jeg tar den av er når jeg trener styrke fordi jeg ikke vil ha dype roper, men selvfølgelig er den ripete etter 11 års bruk Anonymkode: 5ecba...319
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar nesten aldri av meg ringene. Bare når jeg skal bake eller de skal vaskes eller renses. Anonymkode: fe0f7...0a7 6 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Tar den kun av på trening (kampsport) og når jeg skal kna deig. Ellers er den på 24/7. 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ringen blir mer skrapet opp i hverdagen enn når du sover. Jeg har brukt min døgnet rundt i 11 år. Eneste gangene jeg tar den av er når jeg trener styrke fordi jeg ikke vil ha dype roper, men selvfølgelig er den ripete etter 11 års bruk Anonymkode: 5ecba...319 Har dere glatte/flate ringer eller typisk dagens forlovelsesring med en stor diamant? Min har en stor diamant i midten og små diamanter på sidene. Litt forskjell på hva slags ring det er. Jeg tror f.eks. ikke jeg kan vaske håret med den på (har ikke prøvd) da håret sikkert vil surre seg fast i den🤔 Jobber innenfor helsevesenet så jeg kan uansett ikke ha den på 24/7. Hi Anonymkode: 8d209...994
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har forlovelsesring med en stor diamant og giftering med små diamanter hele veien rundt. Tar de kun av på jobb(helsevesnet). Hvis diamanten blir ripet opp av daglig bruk, er den neppe ekte. Anonymkode: bd453...a4e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Har glatt giftering og en alliansering, tas kun av når jeg smører meg med fuktighetskrem og når jeg tar "stæsj" i håret. Hatt gifteringen i 16 år, og allianseringen i drygt 11. Selvfølgelig vises det på gifteringen, men egentlig er den veldig blank og pen. Allianseringen har en liten skade på en klo, men det er så lite at jeg ikke har fått gjort noe med det foreløpig. Slitasjen kommer i daglig bruk, ikke om natta. Anonymkode: 06d46...bef
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tar de kun av når jeg baker. To er flate og to har diamant, ikke merket noe riper. Brukt de i ca 15 år. Anonymkode: b7bd0...d21
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Får ikkje av meg ringen. Lagt på meg for mykje. 😕 Anonymkode: 935f0...254
beef sister Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 Har ringene mine mer av enn på. Tar de av når jeg skal sove (ikke fordi jeg er redd for ringene, handler utelukkende om at det er ubehagelig å sove med dem), når jeg trener, når jeg lager mat/baker og generelt andre aktiviteter der de kommer i veien.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Har de på alltid og brukt de daglig i 15 år. Fire stk, to på hver ringefinger. En stor diamant på den ene, allianseringer med flere diamanter på de andre to og en glatt giftering. Får stenene sjekket hvert andre år samt polert opp hos gullsmed. Anonymkode: 8875e...267
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 Tar kun av på trening og når jeg baker. Hvis du skal ta den av på jobb, når du legger deg og hver gang du går på do, kommer du til å miste den! Anonymkode: 85f5e...efa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 Som de fleste andre tar jeg den av ved baking, ellers er den på. Jeg har en gullring med diamanter i ulike størrelser. Den er kanskje litt mattere enn da den var ny, men den er fin ennå. Uansett blir den ikke slitt av soving. Heller av hagearbeid o.l. Anonymkode: 18a2c...576
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #14 Skrevet 6. januar 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dere glatte/flate ringer eller typisk dagens forlovelsesring med en stor diamant? Min har en stor diamant i midten og små diamanter på sidene. Litt forskjell på hva slags ring det er. Jeg tror f.eks. ikke jeg kan vaske håret med den på (har ikke prøvd) da håret sikkert vil surre seg fast i den🤔 Jobber innenfor helsevesenet så jeg kan uansett ikke ha den på 24/7. Hi Anonymkode: 8d209...994 Jeg har et sølvkjede jeg henger den på når jeg er på jobb, dusj, håndvask etc. Anonymkode: d586b...f33
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #15 Skrevet 6. januar 2020 Tas kun av om jeg er på jobb (innen helse), og når jeg skal kna deig med hendene. Når jeg vasker hendene flytter jeg den bare 0.5 cm opp på fingrene og vasker under. Det har blitt rutine. Om ringen blir ødelagt av å sove med den, kan du hvertfall ikke bruke den ellers i livet 🙈 Anonymkode: ba450...b40
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #16 Skrevet 6. januar 2020 Tar kun av meg ringene når jeg trener styrke 🏋️♀️ Ellers så har jeg ringene på meg hele tiden, også jobb(innenfor helse). Anonymkode: ec37b...301
Pobie Skrevet 6. januar 2020 #17 Skrevet 6. januar 2020 Tar aldri av meg annet enn på jobb (helsevesen). Hatt den i 12 år og den er ikke så glatt som den var da vi kjøpte den, men er fremdeles veldig fin. Har hvitt gull med små diamanter hele veien rundt. Hvis ringen er av god kvalitet varer den lenge og diamantene løsner ikke med det første. Den blir ikke oppripet mens du sover, det er det daglig bruk som gjør.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #18 Skrevet 6. januar 2020 Jeg tar de av på jobb, når jeg sover, ved matlaging (tar av ringer for så å vaske hender - da blir hendene renere), ved trening, dusjing, bading og sikkert andre ganger også. Jeg har en diamantring med en stor diamant og en giftering. Liker begge veldig godt. Anonymkode: a4e93...76e
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2020 #19 Skrevet 6. januar 2020 Om du er redd for steinene som er helt realistisk så taringen med til en gullsmed som selger slike ringer pg få de til og skjekke at steinene sitter godt, det er anbefalt og gjøre. Forsikkre den og.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2020 #20 Skrevet 6. januar 2020 Tar aldri av meg gifteringen. Mannen min tar av sin når han dusjer, men hans sitter løsere. Min får jeg ikke av egentlig Anonymkode: 2a4ee...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå