Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Denne emojien 🤩 Folk sier forskjellig. Mener du at når en person gir deg dette tegnet er fascinert av deg, eller bare et helt normalt glis uten menibg? Hva betyr emojien? Anonymkode: feaba...2d2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg tolker den som er "wow". Anonymkode: dce86...d09
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker den som er "wow". Anonymkode: dce86...d09 Jeg også igrunnen. Er egentlig ikke noe mening bak det annet enn at jeg fikk godt nyttår hilsen igår fra eksen min, med et slikt 🤩 bak. Hvordan tolker du den da? Ingen forhåpninger om å få han tilbake, bare meget nyskjerrig. Og gøy å høre andres mening rundt emojien. Fordi hver emoji har en mening rundt. 🤭 Anonymkode: feaba...2d2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg også igrunnen. Er egentlig ikke noe mening bak det annet enn at jeg fikk godt nyttår hilsen igår fra eksen min, med et slikt 🤩 bak. Hvordan tolker du den da? Ingen forhåpninger om å få han tilbake, bare meget nyskjerrig. Og gøy å høre andres mening rundt emojien. Fordi hver emoji har en mening rundt. 🤭 Anonymkode: feaba...2d2 Jeg tolker det i dette tilfellet som at stjernene representerer nyttårsaften, type en dag man er feststemt, ikke noe mer. Jeg ser at en del, spesielt unge, bruker denne på en annen måte enn meg, og mye oftere. Jeg har f.eks. en ganske ung leieboer som vi av og til gir litt middag til dersom vi har altfor mye, og når jeg sender mld om han vil ha, svarer han ofte med 🤩 + masse 😍 og ❤. Jeg skvatt litt første gangen, men har lært at dette er normalen. Sønnen min på 17 år sier at å bare svare "ok", "k", "ja" el. på meldinger nå anses som skikkelig frekt blant tenåringer, det skal brukes emojis også, massevis av dem, helst. Anonymkode: dce86...d09
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Er jo et smil med stjerner i øynene, så hvilen som helst dag ville jeg også tolket det som wow. Men akkurat på nyttårsaften kan jo de stjernene bety at du er litt full, litt fyrverkeri kanskje 😉 Anonymkode: 8f03e...ea5
J_29 Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er jo et smil med stjerner i øynene, så hvilen som helst dag ville jeg også tolket det som wow. Men akkurat på nyttårsaften kan jo de stjernene bety at du er litt full, litt fyrverkeri kanskje 😉 Anonymkode: 8f03e...ea5 Jeg tolker det som et hint av flørt. Nyttårsften eller ei.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, J_29 skrev: Jeg tolker det som et hint av flørt. Nyttårsften eller ei. Er det flørt med stjerner i øynene? Anonymkode: 20734...40c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #8 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det flørt med stjerner i øynene? Anonymkode: 20734...40c Jeg synes ikke det, eller det kan jo, men ikke som regel. Anonymkode: dce86...d09
J_29 Skrevet 1. januar 2020 #9 Skrevet 1. januar 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det flørt med stjerner i øynene? Anonymkode: 20734...40c Ikke akkurat flørt, men du er fascinert eller tiltrukket av personen kanskje? Jeg bruker hvertfall alltid de naturlige emojiene som passer til setningen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #10 Skrevet 1. januar 2020 Ts her, det var emojien med de lilla stjerneøynene. For å være helt konkret. Anonymkode: feaba...2d2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #11 Skrevet 1. januar 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det, eller det kan jo, men ikke som regel. Anonymkode: dce86...d09 Men bak en nyttårshilsen da? Anonymkode: feaba...2d2
J_29 Skrevet 1. januar 2020 #12 Skrevet 1. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne emojien 🤩 Folk sier forskjellig. Mener du at når en person gir deg dette tegnet er fascinert av deg, eller bare et helt normalt glis uten menibg? Hva betyr emojien? Anonymkode: feaba...2d2 Han er sjarmert.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #13 Skrevet 1. januar 2020 18 minutter siden, J_29 skrev: Han er sjarmert. Oh shit! Sendte akkurat denne til nabokona med ønske om godt nytt år.. Er absolutt IKKE sjarmert, av annet enn nytt år nye sjanser. Hvordan rette opp fadesen? Anonymkode: 7e11f...03b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #14 Skrevet 1. januar 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne emojien 🤩 Folk sier forskjellig. Mener du at når en person gir deg dette tegnet er fascinert av deg, eller bare et helt normalt glis uten menibg? Hva betyr emojien? Anonymkode: feaba...2d2 Den der bruker jeg når jeg ikke vet hva jeg skal si hehe. Hos meg betyr den: kult, tøft, gøy, herlig. Ja. Alt. Anonymkode: 1f708...227
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #15 Skrevet 1. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men bak en nyttårshilsen da? Anonymkode: feaba...2d2 Stjerner og nyttårsaften hører sammen. Hadde aldri tenkt at det var noe kliss med den emojien der. Anonymkode: 1f708...227
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #16 Skrevet 1. januar 2020 6 timer siden, J_29 skrev: Jeg tolker det som et hint av flørt. Nyttårsften eller ei. Hadde jeg aldri tolket det som! Haha. Kanskje spørre personen rett ut. Siden vi ikke er enige om hva den betyr Anonymkode: 1f708...227
J_29 Skrevet 1. januar 2020 #17 Skrevet 1. januar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oh shit! Sendte akkurat denne til nabokona med ønske om godt nytt år.. Er absolutt IKKE sjarmert, av annet enn nytt år nye sjanser. Hvordan rette opp fadesen? Anonymkode: 7e11f...03b Gjort er gjort Mye forskjellige meninger rundt dette, men hvis man går etter "boka", så betyr det at det er stjerneøyne rettet mot en legende, kjendis, en person du ser opp til eller fasinert av. Kan også være i en feststemt situasjon. 🤩🤩 Bling bling
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #18 Skrevet 1. januar 2020 Stjerner i øynene ville jeg tenkt, altså at noe er bra. Anonymkode: 50785...469
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #19 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Stjerner i øynene ville jeg tenkt, altså at noe er bra. Anonymkode: 50785...469 Ja, litt sånn flørt Anonymkode: feaba...2d2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2020 #20 Skrevet 1. januar 2020 https://emojiene.com/ansikt-med-stjerner-til-oyne Anonymkode: 08035...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå