Gå til innhold

Frieri på nyttårsaften?💗✨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tenker jeg alltid på slike dager; nyttårsaften, bursdag, valentines...ja nesten halloween også at « åh han måtte ha fridd», det skjer jo ikke!Tror ikke han vet at det er mulig å bli gift🤣🤷🏼‍♀️

Vi har vært sammen i 15 år, har ungeflokk,hus og bil, men gift er vi ikke🙈

Hva med dere?Flere håpløse romantikere der ute som venter?

Og nei jeg kommer ikke til å fri🤣🙈og ja han vet at jeg vil😘

Anonymkode: 6121a...b6c

Skrevet

I år, eller det året vi nå går inn i, er det skuddår... just sayin' ;)

Vil du virkelig bli gift, fri selv, om han er redd. Da kan du styre akkurat hvor romantisk du vil gjøre det.

Anonymkode: 25087...fd6

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I år, eller det året vi nå går inn i, er det skuddår... just sayin' ;)

Vil du virkelig bli gift, fri selv, om han er redd. Da kan du styre akkurat hvor romantisk du vil gjøre det.

29. februar er dessuten på en lørdag, så du kan planlegge i god tid, skaffe barnevakt og gjøre litt ekstra ut av det :)

Skrevet

I dagens samfunn må da det å bli fridd til være totalt utgått på dato? 

Ta opp spørsmålet, og bli enige om en dato! Verre er det neimen ikke! Å være gift er forøvrig mest en praktisk løsning av juridisk art. 

Anonymkode: 2e8da...c52

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta opp spørsmålet, og bli enige om en dato! Verre er det neimen ikke! Å være gift er forøvrig mest en praktisk løsning av juridisk art. 

Nja…. Men det må da være litt romantisk å bli fridd til vel? Blir ikke helt det samme å bare bli enige om at man skal gifte seg. 

Jeg er også så gammeldags at jeg synes mannen er den som skal fri. Men etter 15 år så er det jammen på tide at han får opp farta!! Du får hinte enda mer, HI! Gjerne hint med at det er skuddår neste år, og at kanskje du blir nødt til å fri da. Kanskje han får rævva i gir da!!? 😉 

Anonymkode: 4fa44...24f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nja…. Men det må da være litt romantisk å bli fridd til vel? Blir ikke helt det samme å bare bli enige om at man skal gifte seg. 

Jeg er også så gammeldags at jeg synes mannen er den som skal fri. Men etter 15 år så er det jammen på tide at han får opp farta!! Du får hinte enda mer, HI! Gjerne hint med at det er skuddår neste år, og at kanskje du blir nødt til å fri da. Kanskje han får rævva i gir da!!? 😉 

Anonymkode: 4fa44...24f

Hehe har jeg ikke tenkt på at det er skuddår😅Får prøve med det da...ikke st jeg kommer til å fri da, men kan jo «skremme» han litt😅

Jeg ser på brudeprogram på tv, kommenterer og gir hint på hint🙈Funker ikke!Nå er tilogmed største jenta vår begynt å mase på faren sin at han må fri til meg🤷🏼‍♀️

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

29. februar er dessuten på en lørdag, så du kan planlegge i god tid, skaffe barnevakt og gjøre litt ekstra ut av det :)

God ide, men jeg er håpløs der...synes mannen burde fri🙈🙈Og så lite romantisk som han er burde han virkelig trå til🤩

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du det å bli fridd til er utgått på dato? 

Anonymkode: 25a01...649

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

God ide, men jeg er håpløs der...synes mannen burde fri🙈🙈Og så lite romantisk som han er burde han virkelig trå til🤩

Han er lite romantisk. Du vil ikke arrangere et romantisk frieri selv, bare av prinsipp. Da får jeg inntrykk av at dette har blitt mer en maktkamp mellom dere, mer enn et ønske om å gifte seg.

Jeg er singel, så ikke aktuelt for meg. Men om jeg var i samme type forhold og visste at jeg virkelig ville fortsette å leve med mannen, ønsket å gifte meg med ham, men visste han ikke kom til å fri - da hadde jeg sørget for å lage den rammen jeg selv ønsket rundt et frieri, forsøkt å tilpasse det til noe jeg visste han ville satt pris på, og så ville jeg fridd selv.

Jeg kunne tenkt meg et lite bryllup, men om mannen ikke ønsket seg bryllup kunne jeg også funnet et kompromiss på det, med å stikke av for å gifte oss e.l.

Jeg tror egentlig ikke det giftemålet er så viktig for deg ;)

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med dette i tankene, så forventer du altså etter 15 år at han skal fri? Ønsker han å gifte seg da, har dere i det hele tatt snakket om det?

Anonymkode: 69ba0...7e8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er lite romantisk. Du vil ikke arrangere et romantisk frieri selv, bare av prinsipp. Da får jeg inntrykk av at dette har blitt mer en maktkamp mellom dere, mer enn et ønske om å gifte seg.

Jeg er singel, så ikke aktuelt for meg. Men om jeg var i samme type forhold og visste at jeg virkelig ville fortsette å leve med mannen, ønsket å gifte meg med ham, men visste han ikke kom til å fri - da hadde jeg sørget for å lage den rammen jeg selv ønsket rundt et frieri, forsøkt å tilpasse det til noe jeg visste han ville satt pris på, og så ville jeg fridd selv.

Jeg kunne tenkt meg et lite bryllup, men om mannen ikke ønsket seg bryllup kunne jeg også funnet et kompromiss på det, med å stikke av for å gifte oss e.l.

Jeg tror egentlig ikke det giftemålet er så viktig for deg ;)

Hvordan kan du tro at det ikke er viltig for meg?

Maktkamp?Han har ikke nekta å fridd såvidt jeg vet?😳Vi har snakket om det tidligere og eneste grunn han ga meg for mange år siden er at han ikke ville hatt en stor feiring fordi han liker ikke oppmerksomhet(vi er en stooor familie så hadde vi bedt alle familiemedlemmer og venner er vi oppe i nesten 300 stykker!)😳Men det vet han at jeg ikke må, vi kunne godt ha reist bort bare han, meg, unga og forlovere😊

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du tro at det ikke er viltig for meg?

Maktkamp?Han har ikke nekta å fridd såvidt jeg vet?😳Vi har snakket om det tidligere og eneste grunn han ga meg for mange år siden er at han ikke ville hatt en stor feiring fordi han liker ikke oppmerksomhet(vi er en stooor familie så hadde vi bedt alle familiemedlemmer og venner er vi oppe i nesten 300 stykker!)😳Men det vet han at jeg ikke må, vi kunne godt ha reist bort bare han, meg, unga og forlovere😊

Men, han frir jo ikke? Så... take the hint

Anonymkode: 9e60a...b68

Skrevet

18 år sammen her, 3 unger og hele sulamitten, vi har vært forlovet siden 2006😂 jeg spør, men han gidder ikke,mye styr sier han😂 er vel ikke håp..hehe

Anonymkode: b0e8c...b7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...