Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #1 Skrevet 30. desember 2019 Kjøpt meg fitbit, og ser jeg har en hvilepuls på mellom 85 og 90. Jeg er normalvektig, og trener ikke (dessverre). Er ikke det veldig høyt? 😳 Anonymkode: d9274...875
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #2 Skrevet 30. desember 2019 «Normal puls hos voksne er mellom 60-100 slag per minutt. Folk som er fysisk godt trenet kan ha en lavere hvilepuls enn 60 slag og fremdeles ha en normal puls.» hvordan er pulsen din når du slapper helt av/sover? Fordi om du måler pulsen når du sitter og følger med er den gjerne litt høyere Anonymkode: 21519...68f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2019 #3 Skrevet 30. desember 2019 Jeg har bmi på 18 (normalt trent, men ikke aktivt trening), og har mellom 90 og 100 Har hatt full sjekk i forbindelse med noe annet, og er helt frisk. Har noe lavt blodtrykk normalt sett, på 85-100/55, og for meg er det litt av grunnen til puls i øvre sjiktet - kroppen må jo kompensere. Folk er forskjellige, og "normalen" kan variere fra person til person. Er du engstelig, ta en sjekk hos fastlegen neste gang For deg så kan det jo være stress feks, hvis du har lavere ellers. Anonymkode: 80dfb...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå