Gå til innhold

Jeg hater opplevelsesgaver

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har aldri vært noe problem å gi vekk eller få slike gaver. Kanskje jeg og min familie/venner er flinke på gjennomføring?

Både jeg og mannen min har svært uforutsigbare jobber og med tre unger med tre aktiviteter hver så skal det godt gjøres for andre enn oss selv å ha oversikt over når det passer. 

Vi har fått og gitt barnepass, tur, teater- og konsertopplevelser, middager og ut-og-spise-gaver. Aldri vært et problem å få det gjennomført.

Anonymkode: 61ac7...dbe

Så godt å høre at noen får det til :) Jeg synes slike gaver er flotte, og kunne gjerne ønsket meg slike selv. Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig å kommunisere ordentlig. Slik dere har det er jo slik det burde være :)

Jeg tenker at det også er miljøvennlige gaver, gaver som ofte gir tid til hverandre og viser at man ser hverandre også.

Anonymkode: 2bca0...d66

Fortsetter under...

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde ikke planlagt det med foreldrene først?

Sikkert godt ment, men sansynlig vis skikkelig frustrerende for foreldrene og kanskje jenta også.

Anonymkode: 9670c...2b1

Ikke planlagt å gi det som en del av julegaven, nei. Men selvfølgelig har jeg snakket med min bror og svigerinne om det tidligere. De er bare glade for at jeg tilbyr eldste, vi er nemlig ganske glade i hverandre i vår familie. Dessuten tror jeg det ville vært verre om jeg bare hadde kjøpt billetter, uten å avklare tidspunkt først.

Vi kan nemlig å snakke sammen, skjønner du. Derfor var dette en super gave.

Anonymkode: 6053f...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...