GĂ„ til innhold

Fugler som vekker meg om natta🐩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det stÄr noen store trÊr pÄ grensa til tomta vÄr, pÄ naboens side. Der bor det noen fugler som begynner Ä kvitre kl 03.30 hver natt! Det er skikkelig irriterende Ä bli vekket hver natt pga dette! Disse naboene er skikkelig sÊre, og vi har ikke noe godt forhold til de, sÄ kan ikke regne med noe hjelp der. Men er det noe jeg kan gjÞre? Er sÄ lei av Ä bli vekket hver natt...

Anonymkode: 62e8a...42f

Skrevet

Fuglekvitter er ikke irriterende, men spetakkel fra mÄker, skjÊrer og krÄker er irriterende det... 

Anonymkode: 75856...57d

Skrevet

Vil du ikke prate med naboen om det, er det selvfÞlgelig ikke noe du kan gjÞre annet enn Ä stappe inn Þrepropper nÄr du legger deg. 

Anonymkode: 75856...57d

Skrevet

SkjÞnner deg. Men her er det krÄker som erter noe utenfor til hver jÊvla morgen

Anonymkode: 81bc1...464

Skrevet

Kloke dyr. Skyter du en av de med hagle sÄ holder de seg unna i flere mÄneder etterpÄ.

Anonymkode: 2ab14...db4

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kloke dyr. Skyter du en av de med hagle sÄ holder de seg unna i flere mÄneder etterpÄ.

Anonymkode: 2ab14...db4

MĂ„ si jeg har tenkt den tanken noen netter😂 Men hĂ„pte pĂ„ en litt mer human lĂžsning... Hva om jeg tar hĂžytrykksspyleren og skyller ned redene? De har vel ikke egg pĂ„ denne tiden av Ă„ret, sĂ„ det er vel ikke sÄÄÄÄ slemt?🙈

Skrevet

Ingen fugler kviterer kl 03.30 denne tiden pÄ Äret.

Anonymkode: 023c5...458

Skrevet
PĂ„ 30.12.2019 den 15.53, Anonym bruker skrev:

Akkurat det tenkte jeg ogsĂ„. De mĂ„ ha en eller annen psykisk forvirring! For de gjĂžr faktisk det🙀

Skrevet

De kvitrer pÄ natta her jeg bor. Har ikke hÞrt det tidligere Är, men det er jo mildt vÊr, sÄ kanskje de er litt for tidlig vÄryre?

Anonymkode: acf84...2cf

Skrevet

Du fÄr gjÞre som faren min, ta frem hagla og skyte en av de. Etter det kom de aldri tilbake. 

Anonymkode: b1392...b4c

Skrevet

Jo, rÞdstrupe gjÞr det av og til. Vi har noen her i nabolaget ogsÄ, de kvitrer intenst fra ca kl 23.30 om kvelden 

Anonymkode: 22a74...dd4

• 4 uker senere...
Skrevet

Bruk Ăžrepropper, er ikke verre enn det.

Det blir mindre av fugler, sÄ vÊr glad de har et sted de trives og kan formere seg. Vi trenger dem. De gjÞr ogsÄ at du fÄr langt mindre insekter nÄr vÄren og sommeren kommer, og er det smÄfugler sÄ spiser de gjerne av bladlus fra rosene/plantene dine ogsÄ :)

Les Fuglenes fantastiske liv av Jennifer Ackermann :) https://www.ark.no/boker/Jennifer-Ackerman-Fuglenes-fantastiske-liv-9788205500464?as_templateId=4682404&gclid=EAIaIQobChMIqsu8_v-c5wIVkIGyCh3bYwK7EAAYASAAEgKF8vD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 0a6c4...756

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...