Gå til innhold

Danmarks Ferie 2020

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i Danmark. Hvem tror du har mest overblikk?

Anonymkode: 875e3...8da

Da burde du ha bedre overblikk :) Juli er fantastisk i Danmark. Som alle andre måneder i året :) 

Anonymkode: 5a42f...a93

Hvor i trønderlag bor du? Jeg ville sett på flere alternativ og valgt det som fraktet meg til Danmark på kortest tid. Det hadde vært verdt litt ekstra penger også å slippe bruke masse tid på veien og heller ha den tiden på ferie...

Det går båter til Danmark fra Bergen, Oslo, Kristiansand og Larvik ihvertfall, mulig fra Stavanger også.

Jeg ville leid et hus i Danmark og hatt fast base der, særlig barna setter pris på å slippe "flytte" fra sted til sted. Danmark er ikke så stort så du kan reise de fleste steder nesten uansett hvor du bor. Mitt forslag er Ebeltoft-området, og jeg anbefaler Djurs sommerland, ungene elsker den fornøyelsesparken.

Anonymkode: 339ee...a02

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bor i Danmark. Hvem tror du har mest overblikk?

Vi har vært i Danmark inkludert Legoland og Djurs i Juli. Gått helt fint det, tom nesten ingen køer innimellom! 

Anonymkode: 2c7ba...2f9

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært i Danmark inkludert Legoland og Djurs i Juli. Gått helt fint det, tom nesten ingen køer innimellom! 

Legoland er et helsike i juli. Djurs er såpass stort at der sprer man seg godt ut. 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Legoland er et helsike i juli. Djurs er såpass stort at der sprer man seg godt ut. 

Har ikke vært plagsomt mye folk for oss der i juli. Billund? 

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor i trønderlag bor du? Jeg ville sett på flere alternativ og valgt det som fraktet meg til Danmark på kortest tid. Det hadde vært verdt litt ekstra penger også å slippe bruke masse tid på veien og heller ha den tiden på ferie...

Det går båter til Danmark fra Bergen, Oslo, Kristiansand og Larvik ihvertfall, mulig fra Stavanger også.

Jeg ville leid et hus i Danmark og hatt fast base der, særlig barna setter pris på å slippe "flytte" fra sted til sted. Danmark er ikke så stort så du kan reise de fleste steder nesten uansett hvor du bor. Mitt forslag er Ebeltoft-området, og jeg anbefaler Djurs sommerland, ungene elsker den fornøyelsesparken.

Anonymkode: 339ee...a02

Bor i nærheten av Trondheim. 

HI

Anonymkode: c96d2...565

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Danmarks Ferie? 

Ut fra overskriften så handler tråden om landet Danmark sin ferie. Den gjorde ikke det. Det må da være enklere å skrive Danmarksferie enn Danmarks Ferie?

Anonymkode: 53b09...278

Beklager....

Anonymkode: c96d2...565

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen andre som har tips til fine campingplasser/feriesenter på Østkysten med fine hytter, basseng, nært strand og lekeplass? Kattegat såg fint ut, men kjekt med flere alternativer 😊

Anonymkode: 603ef...29f

Strandparken camping, ellers sjekk ut Danland-sentre :) Bønnerup er nydelig :) Sæbye er også flott :) 

Anonymkode: 5a42f...a93

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...