Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. desember 2019 #1 Skrevet 29. desember 2019 Jeg fikk denne til jul og gleder meg til å teste den ut🥳 Hva liker dere best med den? Passer alt ekstrautstyr til Kenwood (chef) til cooking chef? Virker genial den råkost-delen også😅
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #2 Skrevet 29. desember 2019 Jeg kjøpte med Kenwood cooking i slutten av november. Elsker den til det jeg har prøvd til nå👍 Kjekt å sette bakebollen på komfyren for å smelte smør. Veldig fornøyd med å kunne stille inn klokke for hvor lenge den skal jobbe og at den stopper automatisk etter innstilt tid, veldig kjekt da man driver med multitasking😊 Anonymkode: 8c8d4...459
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2019 Så lurt, det tenkte ikke jeg på🤦🏼♀️ Man kan ikke smelte rett i maskinen?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2019 #4 Skrevet 29. desember 2019 Kan nok det også, men jeg satte den bare på induksjonstoppen😊 Er så mye finesser at jeg må lese meg opp en dag jeg har god tid🙈 Da jeg bakte gjærdeig satte jeg hele bollen i ovnen på 50 grader til heving. Gikk veldig raskt👍 Anonymkode: 8c8d4...459
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2019 Så lurt🙌🏻 Jeg satte bollen til heving i kombidampen, men det burde jo ikke være nødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå