Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Er det mulig 😏 Jeg sa til mannen min at jeg fremdeles ønsker meg en bluse fra lokalbutikken siden jeg ikke fikk den til jul. Da avbryter han meg å sier jeg kan bytte inn gaven jeg fikk av han. Jeg sa NEI jeg vil ikke bytte inn gaven fra han, jeg ble veldig glad for gaven fra han..🥰 . jeg fikk 400kr av broren min til jul som jeg tenkte å kjøpe den blusen for men jeg fikk ikke sagt det før han avbrøt meg å ble sur. Jeg prøvde å forklare men han bare avbrøt meg å ble potte sur, såpass at eldstedatteren spør om vi krangler ... 😔 jeg skulle ALDRI sagt det. Men jeg har gått opp i vekt og har nesten ingen pene klær som passer så ville egentlig ha hans «godkjenning» på å kjøpe den blusen, om han syns den er fin. (Jeg bestemmer selv altså men hyggelig om han også syns den er fin).. endte med at han stakk, grettene gubbe. Så lurer jeg på om jeg kanskje var litt teit eller om hans reaksjon var teit .... Anonymkode: 34740...146
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Han var idiot... Anonymkode: ef988...4c8
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Det var jo en litt merkelig måte å si du vil kjøpe bluse. Ikke så rart at han tolket det som kritikk av sin gave. Men overreaksjon var det av han Anonymkode: c8089...fcd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 Du formulerte deg veldig klønete, så han tok det nok som at du var skuffet over å ikke få blusen i julegave. Anonymkode: f92ab...6c0
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 Tror du ordla deg litt feil. 'Jeg tror jeg kjøper meg en bluse for pengene jeg fikk av broren min' eller bare kjøpe den uten å utbrodere det. Anonymkode: c4570...ec9
Blop Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Synes ikke du formulerte deg klønete, han gikk ut ifra at du var misfornøyd uten å gi deg nok tid til å snakke ferdig. Han er en dust som ikke klarer å lytte til det du har å si. Og å stikke av gårde har vel aldri vært noen god løsning.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 Kunne du ikke bare sagt at du tenker å bruke pengene du fikk av «Ole» til å kjøpe den blusen du ønsker deg? Jeg synes dere kommuniserer på en merkelig måte. Hvorfor så fiendtlig innstilte begge to? Ligger det noe under her? Anonymkode: 00da8...973
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 Hva er det med mannfolk i jula egentlig? Min er også sånn! Så pisse sur, leita etter noe og jeg sa høyt at du fikk bare finne den tingen da, og da klikka han helt. Begynte med ukvemsord og skjellsord, sa at jeg er gæren og ustabil og så videre, heeelt på jordet. Og sier at det er min skyld, at jeg er slem etc., nekter å be om unnskyldning for den mildt sagt patetiske oppførselen sin. Angrer på at jeg ga julegave, han er så jævlig falsk ass Anonymkode: 6cd6b...02d
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det mulig 😏 Jeg sa til mannen min at jeg fremdeles ønsker meg en bluse fra lokalbutikken siden jeg ikke fikk den til jul. Da avbryter han meg å sier jeg kan bytte inn gaven jeg fikk av han. Jeg sa NEI jeg vil ikke bytte inn gaven fra han, jeg ble veldig glad for gaven fra han..🥰 . jeg fikk 400kr av broren min til jul som jeg tenkte å kjøpe den blusen for men jeg fikk ikke sagt det før han avbrøt meg å ble sur. Jeg prøvde å forklare men han bare avbrøt meg å ble potte sur, såpass at eldstedatteren spør om vi krangler ... 😔 jeg skulle ALDRI sagt det. Men jeg har gått opp i vekt og har nesten ingen pene klær som passer så ville egentlig ha hans «godkjenning» på å kjøpe den blusen, om han syns den er fin. (Jeg bestemmer selv altså men hyggelig om han også syns den er fin).. endte med at han stakk, grettene gubbe. Så lurer jeg på om jeg kanskje var litt teit eller om hans reaksjon var teit .... Anonymkode: 34740...146 Hans «godkjenning» på å kjøpe en bluse!? Tror du virkelig han bryr seg? Du legger jo fram dette som om du er skuffet over gaven du fikk, og utakknemlig fordi han ikke også kjøpte blusen du hadde ønsket deg. Han overreagerer og du ordlegger deg klønete. Men jeg skjønner faktisk at han ble sur. Anonymkode: f1767...8ee
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det med mannfolk i jula egentlig? Min er også sånn! Så pisse sur, leita etter noe og jeg sa høyt at du fikk bare finne den tingen da, og da klikka han helt. Begynte med ukvemsord og skjellsord, sa at jeg er gæren og ustabil og så videre, heeelt på jordet. Og sier at det er min skyld, at jeg er slem etc., nekter å be om unnskyldning for den mildt sagt patetiske oppførselen sin. Angrer på at jeg ga julegave, han er så jævlig falsk ass Anonymkode: 6cd6b...02d Da er våre like... er det jula som gjør de sånn eller 🙁 Anonymkode: 34740...146
Lagertha Skrevet 26. desember 2019 #12 Skrevet 26. desember 2019 Skjønner godt at han ble sur jeg. Virker som DU ble sur for å ikke få blusen til jul. Hvorfor måtte du på død og liv fortelle manenne din at du fortsatt ønsker deg blusen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå