Gå til innhold

Innaktiv status på messenger, trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke begynn med analysering, vær så grei. Helt kjapt, en jeg har pratet med på messenger senest igår står som verken pålogget eller avlogget. Hvorfor.. Har han ikke vært pålogget siden igår? Den har jo vist gjerne 3t sden ifår og di andre dagene. Hva trykker de på for å vise det anonymt? Eller har de bare ikke vært pålogget siden? 

Anonymkode: a821b...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man kan skru det av. Det har jeg gjort. Sånn at ingen kan se når jeg er aktiv, eller når jeg sist har vært aktiv. 

Det er ubehagelig at folk skal kunne følge med på slikt

Anonymkode: 23f17...d11

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi man kan skru det av. Det har jeg gjort. Sånn at ingen kan se når jeg er aktiv, eller når jeg sist har vært aktiv. 

Jeg gjør jo det selv. Men aner ikke hvordan det ser ut for andre. Om de ser at det står 8t eller ikke. 

Kan jeg være grunnen tro? Skrev med han igår kveld ig vi holder på. 😏

Ts tine

Skrevet

Kan  man  heller ikke se om de har sett på "my history" på face da når den aktivststusen er av? 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skrur du det av? 

(på tlf) 

Anonymkode: 2f0a7...e7c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan skrur du det av? 

(på tlf) 

Anonymkode: 2f0a7...e7c

Ts her.. Du går inn på bildet ditt i hjørnet, trykker på det innpå messenger. Da står det en knapp som er aktiv, du skrur den til høyre og er ikke aktiv lengre. 

Er det derfor folk ikke står som aktiv på flere timer? Ikke timer ei gang . Men kan de fortsatt bli sett i my history,  om de har sniktitta på den?? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør jo det selv. Men aner ikke hvordan det ser ut for andre. Om de ser at det står 8t eller ikke. 

Kan jeg være grunnen tro? Skrev med han igår kveld ig vi holder på. 😏

Ts tine

Har du slått av aktiv status kan du heller ikke se hvem som er aktiv 

Screenshot_20191226-020727_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: cf46c...c86

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ts her.. Du går inn på bildet ditt i hjørnet, trykker på det innpå messenger. Da står det en knapp som er aktiv, du skrur den til høyre og er ikke aktiv lengre. 

Er det derfor folk ikke står som aktiv på flere timer? Ikke timer ei gang . Men kan de fortsatt bli sett i my history,  om de har sniktitta på den?? 

Selvfølgelig står de ikke som aktiv, hvis de skrur det av. Burde ikke det være ganske logisk?🤦🏼‍♀️

Ja, du ser dem fortsatt i story

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig står de ikke som aktiv, hvis de skrur det av. Burde ikke det være ganske logisk?🤦🏼‍♀️

Ja, du ser dem fortsatt i story

Trenger ikke bare være det, det kan også være at de ikke har vært innlogget på ei stund. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke bare være det, det kan også være at de ikke har vært innlogget på ei stund. 

Da vil det stå «ikke aktiv på 19 timer» eller hvor lenge det nå har vært

Skrevet

Opplever at messenger ikke er til å stole på. Noengsnger står det ingenting, men da åpner jeg bare appen på nytt også er den der

Anonymkode: 0257d...301

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...