Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Ikke begynn med analysering, vær så grei. Helt kjapt, en jeg har pratet med på messenger senest igår står som verken pålogget eller avlogget. Hvorfor.. Har han ikke vært pålogget siden igår? Den har jo vist gjerne 3t sden ifår og di andre dagene. Hva trykker de på for å vise det anonymt? Eller har de bare ikke vært pålogget siden? Anonymkode: a821b...939
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Fordi man kan skru det av. Det har jeg gjort. Sånn at ingen kan se når jeg er aktiv, eller når jeg sist har vært aktiv. Det er ubehagelig at folk skal kunne følge med på slikt Anonymkode: 23f17...d11
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #3 Skrevet 25. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi man kan skru det av. Det har jeg gjort. Sånn at ingen kan se når jeg er aktiv, eller når jeg sist har vært aktiv. Det er ubehagelig at folk skal kunne følge med på slikt Anonymkode: 23f17...d11 Jeg gjør jo det selv. Men aner ikke hvordan det ser ut for andre. Om de ser at det står 8t eller ikke. Kan jeg være grunnen tro? Skrev med han igår kveld ig vi holder på. 😏☺ Ts tine Anonymkode: a821b...939
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #4 Skrevet 25. desember 2019 Kan man heller ikke se om de har sett på "my history" på face da når den aktivststusen er av? Anonymkode: a821b...939
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #5 Skrevet 25. desember 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi man kan skru det av. Det har jeg gjort. Sånn at ingen kan se når jeg er aktiv, eller når jeg sist har vært aktiv. Det er ubehagelig at folk skal kunne følge med på slikt Anonymkode: 23f17...d11 Hvordan skrur du det av? (på tlf) Anonymkode: 2f0a7...e7c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #6 Skrevet 25. desember 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvordan skrur du det av? (på tlf) Anonymkode: 2f0a7...e7c Ts her.. Du går inn på bildet ditt i hjørnet, trykker på det innpå messenger. Da står det en knapp som er aktiv, du skrur den til høyre og er ikke aktiv lengre. Er det derfor folk ikke står som aktiv på flere timer? Ikke timer ei gang . Men kan de fortsatt bli sett i my history, om de har sniktitta på den?? Anonymkode: a821b...939
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør jo det selv. Men aner ikke hvordan det ser ut for andre. Om de ser at det står 8t eller ikke. Kan jeg være grunnen tro? Skrev med han igår kveld ig vi holder på. 😏☺ Ts tine Anonymkode: a821b...939 Har du slått av aktiv status kan du heller ikke se hvem som er aktiv Anonymkode: cf46c...c86
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ts her.. Du går inn på bildet ditt i hjørnet, trykker på det innpå messenger. Da står det en knapp som er aktiv, du skrur den til høyre og er ikke aktiv lengre. Er det derfor folk ikke står som aktiv på flere timer? Ikke timer ei gang . Men kan de fortsatt bli sett i my history, om de har sniktitta på den?? Anonymkode: a821b...939 Selvfølgelig står de ikke som aktiv, hvis de skrur det av. Burde ikke det være ganske logisk?🤦🏼♀️ Ja, du ser dem fortsatt i story Anonymkode: 23f17...d11
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig står de ikke som aktiv, hvis de skrur det av. Burde ikke det være ganske logisk?🤦🏼♀️ Ja, du ser dem fortsatt i story Anonymkode: 23f17...d11 Trenger ikke bare være det, det kan også være at de ikke har vært innlogget på ei stund. Anonymkode: a821b...939
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trenger ikke bare være det, det kan også være at de ikke har vært innlogget på ei stund. Anonymkode: a821b...939 Da vil det stå «ikke aktiv på 19 timer» eller hvor lenge det nå har vært Anonymkode: 23f17...d11
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 Opplever at messenger ikke er til å stole på. Noengsnger står det ingenting, men da åpner jeg bare appen på nytt også er den der Anonymkode: 0257d...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå