Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Er det helt idiot å ta et par uker med det? Jeg gikk ned 20 kg for et par år siden ved hjelp av lavkalorikost. Jeg har egentlig holdt på de gode hverdagsvanene, men 5 kg har kommet krypende. Jeg får dem ikke av igjen. Er det dumt å ta et par uker med shaker for å komme i gang? Jeg tenkte å spise vanlig middag (ca 400 kcal) med barna. Anonymkode: 3e192...b3e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Tja... Du kan spare mye penger på å heller lage deg lavkalori smoothier på egenhånd eller drikke vann og spise gulerøtter. Alt disse gjør er å sulte deg, du får i deg lite kalorier og går dermed ned. Problemet er jo at når du begynner å spise mat igjen så er kroppen vant med sulting og tar til seg mer av det du spiser. Ville heller gått for herballife feks hvis du skal ha drikker. Brukte det til vektøkning en gang i tiden, og lærte litt om de. De inneholder i allefall næringsstoffer,om ikke annet. Anonymkode: 7fa3b...e51
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2019 #3 Skrevet 25. desember 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja... Du kan spare mye penger på å heller lage deg lavkalori smoothier på egenhånd eller drikke vann og spise gulerøtter. Alt disse gjør er å sulte deg, du får i deg lite kalorier og går dermed ned. Problemet er jo at når du begynner å spise mat igjen så er kroppen vant med sulting og tar til seg mer av det du spiser. Ville heller gått for herballife feks hvis du skal ha drikker. Brukte det til vektøkning en gang i tiden, og lærte litt om de. De inneholder i allefall næringsstoffer,om ikke annet. Anonymkode: 7fa3b...e51 Takk for innspill! Pengene er ikke noe problem her, jeg er mest opptatt av om jeg «ødelegger» forbrenningen. Men det var ikke så dumt å lage smoothier osv selv, jeg kan jo lage opp og fryse i porsjoner. Det må ikke være drikke, men det må være nokså enkelt. HI Anonymkode: 3e192...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå