Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Står på nettet at de er så og si røytefrie og i tillegg allergivennlige. Men stusser litt på den røytefrie deler når katten har så mye pels 🤔 Kan noe fortelle meg om rasen? Ønsker meg en slik katt. Anonymkode: c7292...f30
Endelig på vei :-) Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Vi har Sibirkatt pga at den er allergivennlig. Samboer reagerer alikevel, men ikke så mye. Hun er verdens vakreste. Det er jo en langhåret rase og på vinteren får i hvert fall vår, masse pels. Det ender opp med masse knuter, så rundt februar må vi til veterinæren og barbere hele katta. Hun liker ikke å bli gredd, men jeg hadde uansett ikke klart å gre ut de knutene. Det er rett og slett for mye pels, og de sitter helt inntil huden. Derfor vet jeg ikke om hun røyter. Jeg har hatt andre katter som har røytet mer... Det er ellers en herlig rase. Vakre katter ❤️😻
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Takk for svar 😊 Hvordan er lynnet på disse kattene? HI Anonymkode: c7292...f30
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Ingen dyr er allergivennlig. Bare tull. Alle dyr røyter også. Katter røyter . Det må du tåle når du Har dyr i huset. Anonymkode: e9290...871
Endelig på vei :-) Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 Alle katter er jo forskjellige, men katta vår er veldig rolig. Hun liker også selskap og kan gjerne følge etter oss ute hvis vi går på tur (har måttet bære henne hjem ved et par tilfeller 🙄)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå