Gå til innhold

Dere med innekatt

Anbefalte innlegg

Har dere noe foran døren for å passe på at de ikke stikker ut når dere åpner den?

Jeg bor i første etasje i en leilighet, og har improvisert med en yogamatte foran døren, men det holder jo ikke i lengden, så er det noen som har noen gode tips ang hva jeg kan bruke? Vet om en som har noen "blomstergjerder" de bruker, men jeg vet ikke hva de heter, eller hvor jeg finner de.

Anonymkode: 37229...67a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144394455-dere-med-innekatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er katten?

Mamma kjøpte en ragdoll og trodde hun kunne ha innekatt, men det kunne hun ikke. Katten gjorde jo alt for å stikke av, sto klar og ventet for å smette ut når noen åpnet døra og mamma kunne aldri lufte for den hoppet ut av vinduer og verandadører. Katten ville ut, enkelt og greit.

Så det endte med at hun chippet den og satte en katteluke i verandadøren.

Det er en rase som er veldig rolig og bedagelig, den går aldri langt fra husveggene, men den går ut og inn som den vil.

Anonymkode: feeac...961

Gjerdene du mener er nok kompostgjerder, de kan brukes for å holde kaniner eller hundevalper på et sted, men fungerer virkelig ikke til katter som vil sprette over alt sånt.

Om du skal lufte og holde en katt inne må du stenge for hele døren/vinduet med noe myggnettinggreier eller noe sånt tenker jeg.

Du må ha vindfang, da kan du passe på at katten ikke er i yttergangen når du åpner døren.

Anonymkode: feeac...961

Annonse

Takk for svar alle sammen. Det var kompostgjerder jeg mente ja, takk! 😃 Og jeg har ikke tenkt å bruke de som stengsel på åpen dør, bare som en sikkerhet når vi åpner ytterdøra fra utsiden at ikke kattene står der og piler ut når vi åpner.

Kattene er 1,5 år gamle, og er adoptert fra en organisasjon for å være nettopp innekatter (de ble funnet alene på gata i svært ung alder og bare har vært inne siden) og de har ikke vært hos meg så lenge ennå så jeg er usikker på adferden deres ifht dør, derfor jeg spør.

Anonymkode: 37229...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...