Gå til innhold

Messenger uten fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna greier 😡 prøver lage messenger på tlf uten  en profil, men hver gang eg prøver får eg opp,lag en fbkonto.. har googlet og det start bildet som skal komme opp når man lager konto med mobilnr kommer ikke opp... prøvde trykke meg videre, men da fikk eg beskjed om at no var eg medlem av fb.. 🤬 noen som vet hva eg eventuelt gjør feil?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg tar feil, men må man ikke ha Facebook for å få messenger?

Skrevet

Hehe, nei, det går nok ikke an. Messenger er Facebooks chattefunksjon. Men man kan koble mobilnummeret sitt opp mot Facebook-kontoen sin 😊 

Anonymkode: 766ae...1ff

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, nei, det går nok ikke an. Messenger er Facebooks chattefunksjon. Men man kan koble mobilnummeret sitt opp mot Facebook-kontoen sin 😊 

Anonymkode: 766ae...1ff

Går det ikke ann? Jeg mener at flere i 10 åringen min sin klasse har messenger. De har ikkje facebook. 

Anonymkode: 45d50...a12

Skrevet

Joda, det går ann å ha messengeruten å ha Facebook! Hvorfor svarer dere på ting dere ikke har greie på? Min datter på 8 år og flere av vennene hennes har messenger uten å ha Facebook.

Hvorfor det ikke funker hos deg HI, vet jeg ikke🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 12f5b...c48

Skrevet

Minsten her har messenger,  men ikke fb. Husker ikke hvordan vi ordnet det, for var mannen som fikset det. Men var hvertfall ikle noe problem 

Anonymkode: 6eca8...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...