Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Jeg har en 1,5-2 cm tom hudfold etter hemoroider i svangerskapene. Jeg er nå skilt. Ikke veldig stolt over resten nedentil heller, men med sånt vedheng føler jeg meg komplett usexy. Er aleine med barn og full jobb. Så sliter med å finne tid og psyke til å fjerne problemet og. Blir uansett ikke fin og sexy der. Andre som sliter med det samme? Jeg er ellers en ganske fin dame. Så blir litt nedfor av hele greia. Anonymkode: b0e5d...91f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Vet du, jeg tror at sånne ting er enklere å håndtere enn du tror. Jeg har selv et lignende, ganske pikant kompleks (som jeg ikke vil skrive om her, for pikant..) som har vist seg å være helt uproblematisk. En mann som er normalt oppegående og omsorgsfull (og det er jo en sånn mann man vil ha!) vil ikke dumpe deg på grunn av en sånn ting. Si det som det er, bare, om sjansen for erotikk dukker opp! (Ta ev. et glass vin først, så blir det lettere å fortelle om) Anonymkode: b7dc7...cf8
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Må du vise frem rasshølet da? Anonymkode: 5380d...348
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Har vært sammen med mannen i 13 år, og har aldri fått noen hender eller øyne i rompa 😂 jeg ville ikke tenkt over d, før evt. En ny mann hadde vært i nærheten (om du liker å bli tatt der), så informert om at du ikke liker det, fordi... Om mannen min hadde hatt noe der (mulig han har det) ville jeg ikke lagt merke til det. Anonymkode: 37598...a63
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En mann som er normalt oppegående og omsorgsfull (og det er jo en sånn mann man vil ha!) vil ikke dumpe deg på grunn av en sånn ting. Si det som det er, bare, om sjansen for erotikk dukker opp! (Ta ev. et glass vin først, så blir det lettere å fortelle om) Kunne skrevet dette selv. En virkelig mann, dvs ikke en som sitter og mener noe på et nettforum, ville aldri brydd seg dersom han liker DEG. Dette kommer fra en som har lang erfaring med å være mann. Menn vet at både det ene og andre kan skje ved barnefødsler, vi blir like kåte likevel. Vi er primitive skapninger og det skal mye til for å stoppe oss. I tillegg, er det noe han kan hjelpe deg med, noe som plager deg som det kan gjøres noe med, så vil han gjøre alt for dette: . Tro meg. Anonymkode: 42c66...a59
Elizabeth Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En mann som er normalt oppegående og omsorgsfull (og det er jo en sånn mann man vil ha!) vil ikke dumpe deg på grunn av en sånn ting. Si det som det er, bare, om sjansen for erotikk dukker opp! (Ta ev. et glass vin først, så blir det lettere å fortelle om) Det var akkurat det jeg også tenkte. Uansett er jeg sikker på at du er fin Hi🙂
Elizabeth Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Må du vise frem rasshølet da? Anonymkode: 5380d...348 🤦🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er singel og har også hemoroider, såpass alvorlig at jeg egentlig er godkjent for operasjon, men pga. andre helseproblemer er det litt risikabelt, så jeg har valgt å ikke gjøre noe med det. Jeg tenkte noen få ganger samme tankene som du har om dette tidligere i høst, HI. Men så fant jeg ut at det samme som cf8 skrev, at hvis jeg møter en mann som dumper meg pga. hemoroider som ikke plager ham hverken i hverdagen eller under sex (jeg har aldri tent på analsex, så det er uansett ikke et tema for meg), da tror jeg faktisk at jeg kommer til å le. Det gikk plutselig opp for meg - enda så ufyselig jeg synes de er selv, så vil jeg trolig le om en mann skulle dumpe meg pga. dem, og så vil jeg trolig takke ham for at han akkurat har spart meg for å kaste bort noe av livet mitt på en så overfladisk fjott. Ikke har jeg tenkt å slenge meg på den nye "trenden" med å sole akkurat den lille delen av kroppen heller Ikke la et par kvadratcentimeter på et bortgjemt sted på kroppen din få definere om du er sexy for en mann eller ikke, HI! Anonymkode: 59fb8...a84
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: En virkelig mann, dvs ikke en som sitter og mener noe på et nettforum, Anonymkode: 42c66...a59 ..skrev en mann som med det mente noe på et nettforum. Så du som mann med meninger på nettforum har noe imot menn med meninger på nettforum, det er spesielt! Anonymkode: 8e753...63c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 Null stress. Tro du meg, det er ganske mange ting ved deg en mann vil være mer opptatt av enn dette. Anonymkode: 919fb...af9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: ..skrev en mann som med det mente noe på et nettforum. Så du som mann med meninger på nettforum har noe imot menn med meninger på nettforum, det er spesielt! Anonymkode: 8e753...63c Var ikke så vanskelig å forstå hva han mente selv om den ene setningen falt litt skjevt, var det? Jeg vet det har gått noen tråder om dette på andre forum, hvor en del menn som har tydelige incel-trekk har sine svært så bastante meninger om temaet og hvor fælt de liksom mener det er. Vil tro det var slike menn den fornuftige mannen over tenkte på, menn som ikke greier å forholde seg til kvinner på en naturlig måte. Resten av innholdet understrekte jo hva han mente om det Hi tok opp, og flott er det også å høre slikt fra en mann på forumet! Anonymkode: 59fb8...a84
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Vet dere egentlig hva "pikant" betyr? Anonymkode: 919fb...af9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Helt vanlig å ha. Jeg har sett noen rompehull, og dermed også endel både hemorroider og slike tomme hemoroider (som jeg ikke husker navnet på).
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 8 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Helt vanlig å ha. Jeg har sett noen rompehull, og dermed også endel både hemorroider og slike tomme hemoroider (som jeg ikke husker navnet på). Støtter! Helt vanlig. Anonymkode: 08ca7...0d6
amandine Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 Altså, om jeg traff drømmemannen og ble kjempeforelsket i ham, ville jeg da virkelig ikke dumpet ham for en hemorroide? Du har ikke veldig høye tanker om mannen om du tror han er så grunn at han ikke ser forbi en liten hudlapp. Der går sikkert fint, han tenker nok ikke like mye på det som deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: ..skrev en mann som med det mente noe på et nettforum. Så du som mann med meninger på nettforum har noe imot menn med meninger på nettforum, det er spesielt! Anonymkode: 8e753...63c Det er jo ikkje heilt uvanleg at damer på dib disser dibdamer... Trur eigentleg du skjønte kva han meinte. Anonymkode: 81b74...a54
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo ikkje heilt uvanleg at damer på dib disser dibdamer... Trur eigentleg du skjønte kva han meinte. Anonymkode: 81b74...a54 Takk. Var det ikke en tråd om kvinner som alltid må stikke hodene sine fram og kverulere? Anonymkode: 42c66...a59
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Helt vanlig å ha. Jeg har sett noen rompehull, og dermed også endel både hemorroider og slike tomme hemoroider (som jeg ikke husker navnet på). Det heter marisker. Til HI: Jeg har ikke bare en mariske, men hele fem stykker. Og jeg hadde flere hemorroider som jeg har fått operert bort. Jeg fikk beskjed av legene om at mariskene må jeg bare leve med. Om det skulle bli slutt med mannen har jeg ikke tenkt å la det stå i veien for nye eventyr. Anonymkode: 4322e...c58
amandine Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det heter marisker. Til HI: Jeg har ikke bare en mariske, men hele fem stykker. Og jeg hadde flere hemorroider som jeg har fått operert bort. Jeg fikk beskjed av legene om at mariskene må jeg bare leve med. Om det skulle bli slutt med mannen har jeg ikke tenkt å la det stå i veien for nye eventyr. Anonymkode: 4322e...c58 Jeg tror vi er mange, om både hemorroider og marisker, dessverre. Det er en av de lite omtalte og lite sjarmerende svangerskapsgreiene... Men det er ingenting å skamme seg over, egentlig. Det er som det er.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet dere egentlig hva "pikant" betyr? Anonymkode: 919fb...af9 Det tenkte jeg også.... Anonymkode: f8be7...08a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #21 Skrevet 18. desember 2019 Tenk hvis vi fikk se hva du er så flau over, HI... Sikker på at det ikke er så ille som du vil ha det til... Anonymkode: 11fc0...1e9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #22 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil tro det var slike menn den fornuftige mannen over tenkte på Anonymkode: 59fb8...a84 Er du mora hans, eller driver du med womanspaining? Stakkaren må vel selv kunne forklare hva han mener når han lirer ut av seg så nedlatende kommentarer om menn generelt. Til HI: Dette er nok et større problem for deg enn det vil være for din kommende kjæreste. Allikevel vil du sikkert gå med komplekser som må være slitsomt, og noe som også ubevisst kan påvirke måten du oppfører deg på. Kanskje en behandling vil gjøre situasjonen lettere for deg og av den grunn være verdt det. Anonymkode: 8e753...63c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #23 Skrevet 18. desember 2019 Skjønner tanken. Jeg har store komplekser for mine innovervendte brystvorter. Orker ikke tanken på å skulle vise brystene til en jeg ev dater. Holder igjen dating pga det. Komplekset har jeg hatt siden tenårene, da alt snakket og fokuset på «stive nipler» begynte. Ble mobbet for helt andre ting på barneskolen, men det hjalp ikke akkurat på selvtilliten å finne ut at jeg ville være «annerledes» resten av livet. Anonymkode: df15d...373
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #24 Skrevet 18. desember 2019 Mannen som du HI finner har sikker skavanker. Ingen er plettfrie. Anonymkode: d2721...3b1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2019 #25 Skrevet 18. desember 2019 Herregud. Jeg har både hemorroider, hårete bein og urininkontinens, men har da funnet meg nye menn likevel, og det går fint an å ha plettfri sex likevel. Anonymkode: e6c19...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå