Gå til innhold

Kjøper du julegaver til eks svigerfamilien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titulerer du deg fortsatt som f.eks tante Kari eller skriver du bare Kari? 
Har kjæreste, og eks kona kjøper julegaver til hele eks familien og skriver fortsatt fra tante Kari. Kjæresten min mener at jeg skal skrive fra onkel Arne og tante Anne (altså oss), men jeg føler det blir rart... Hva mener dere? 

Anonymkode: 8548c...fc2

Skrevet

Barna mine kaller fortsatt min brors ekskone for tante. Hun har jo vært det til de var 12-13 år. Og de får gaver som hun gir sammen med sin eksmann. Ingen av de har nye partnere. På min eks sin side gis det ikke gaver etter en viss alder, så det er ikke noe tema lenger. Men jeg tenker å kjøpe noe til mine eks-svigerforeldre. 

Anonymkode: 01408...01f

Skrevet

Min eks har ny kjæreste, så da tenker jeg at hun er med på julegaver med han, men jeg kjøper julegave til eks-svigermor.

Anonymkode: 6a5c6...dba

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min eks har ny kjæreste, så da tenker jeg at hun er med på julegaver med han, men jeg kjøper julegave til eks-svigermor.

Hvorfor gjør du det? Spør ikke for å være frekk, kun nyskjerrighet. 
Kommer du til å fortsette å kjøpe julegave til henne selv om du får ny kjæreste og eventuelt ny svigerfamilie? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer du til å fortsette å kjøpe julegave til henne selv om du får ny kjæreste og eventuelt ny svigerfamilie? 

Det er helt greit 🙂 Ja, jeg er i dag gift for andre gang, og har to barn med ny mann. De to nye barna mine får julegave av både min eksmann og kjæreste, og hans hans mor. Nå har nok vi et veldig godt forhold, så det faller naturlig. Eks-svigermor får også kalender for 2020 av alle fire barna.

Skrevet

Jeg gir gaver til ex-svigerfamilien. Men vi har stadig kontakt ellers i året også, så det er ganske naturlig. Jeg har ingen ex-tantebarn. Om jeg hadde hatt det ville jeg skrevet mitt navn eller tante-mitt navn på pakkene alt etter hva de selv sa.

Anonymkode: ad788...158

Skrevet

Hvis jeg feirer jul med dem. Jeg feirer hos eksen annet hvert år, familiemedlemmer er der i blant. Ellers ikke.

Anonymkode: 8def5...117

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min venninne feirer fortsatt jul med x-svigermor og stesønn selvetter 15 år. X-mannen døde riktignok for noe  år siden, men det er jo fortsatt bestemor til barna hennes.

Anonymkode: 9cdbb...20c

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Titulerer du deg fortsatt som f.eks tante Kari eller skriver du bare Kari? 
Har kjæreste, og eks kona kjøper julegaver til hele eks familien og skriver fortsatt fra tante Kari. Kjæresten min mener at jeg skal skrive fra onkel Arne og tante Anne (altså oss), men jeg føler det blir rart... Hva mener dere? 

gir ikke

Anonymkode: 3ea31...fa9

Skrevet

Kjøper gaver og skriver fra tante, ja. Ungene kaller meg tante også.

Sluttet ikke å være tante selv om det ble slutt med eksen.

Anonymkode: aa240...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...