Gå til innhold

Syforening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt syforeninger nå til dags? Og hvem pleier det å være med? Venninner? Kunne gjerne tenke meg å vært i en syforeningsgruppe, men har ikke venninner til det.

Anonymkode: 990c4...e22

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, vi er en gjeng med damer som har symøte. Er mest kos, mat og skravling, og litt håndarbeid. Vi var 4 jenter som tok med noen til. Nå er vi 7stk. Har holdt på i 24 år. Symøte en gang i mnd. 

Anonymkode: 6f60d...c45

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi er en gjeng med damer som har symøte. Er mest kos, mat og skravling, og litt håndarbeid. Vi var 4 jenter som tok med noen til. Nå er vi 7stk. Har holdt på i 24 år. Symøte en gang i mnd. 

Så koselig! Så det er litt venner og venners venner da? Skulle ønske jeg kunne hatt det.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig! Så det er litt venner og venners venner da? Skulle ønske jeg kunne hatt det.

Ja, det startet sånn. Noen er også svigerinnen. Vi har også dratt på turer og arrangementer sammen. 

Skrevet

Jeg vet om noen her som startet opp en slik gruppe ved å spørre på en lokal spørsmål-og-svar-side på fb. La ut spørsmål om noen hadde lyst å bli med i en slik gruppe. Nå er de vel 5-6 stykker som møtes hjemme hos hverandre.

Du kan jo forsøke det samme?

Anonymkode: 16d25...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...