Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Har solgt en del ting via kjøp og salg grupper på Facebook og alle jeg har skrevet med i messenger kommer opp øverst på messenger når de er aktiv. Er det noen måte å få fjernet de på? Før husker jeg at jeg kunne fjerne de, men etter messenger ble oppdatert for en tid tilbake så klarer jeg det ikke. Anonymkode: d277d...da2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Om du åpner messenger på pc, så får du ihvertfall valget "slett" når du trykker på de tre prikkene Anonymkode: 4f623...af3
Durni Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Har lurt på akkurat det samme. Av samme grunn som deg. Får det ikke til 🤔
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #4 Skrevet 15. desember 2019 Slett hele samtalen. Gjøres fra mobil ved å sveipe samtalen til venstre og trykke slett Anonymkode: c9f16...da9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #5 Skrevet 15. desember 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Slett hele samtalen. Gjøres fra mobil ved å sveipe samtalen til venstre og trykke slett Anonymkode: c9f16...da9 Det hjelper ikke. Personen vises fortsatt både øverst når han er aktiv, og i lista med kontakter. Anonymkode: b845a...9a3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #6 Skrevet 15. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det hjelper ikke. Personen vises fortsatt både øverst når han er aktiv, og i lista med kontakter. Anonymkode: b845a...9a3 Enten ‘ignorer meldinger’ eller ‘blokker kontakt’ om du vil personen skal bli borte. Anonymkode: beffd...3a4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enten ‘ignorer meldinger’ eller ‘blokker kontakt’ om du vil personen skal bli borte. Anonymkode: beffd...3a4 Ja, men før gikk det an å fjerne de fra lista. Og så fikk man meldinger om det kom noen. Ved blokkering får man jo ikke det. Anonymkode: b845a...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå