Gå til innhold

Hvordan fjerne noen fra messenger som jeg ikke er venn med på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har solgt en del ting via kjøp og salg grupper på Facebook og alle jeg har skrevet med i messenger kommer opp øverst på messenger når de er aktiv. Er det noen måte å få fjernet de på? Før husker jeg at jeg kunne fjerne de, men etter messenger ble oppdatert for en tid tilbake så klarer jeg det ikke.

Anonymkode: d277d...da2

Skrevet

Om du åpner messenger på pc, så får du ihvertfall valget "slett" når du trykker på de tre prikkene

image.png.b13458999816a428f1e8948df1200ee9.png

Anonymkode: 4f623...af3

Skrevet

Har lurt på akkurat det samme. Av samme grunn som deg. Får det ikke til 🤔 

Skrevet

Slett hele samtalen. Gjøres fra mobil ved å sveipe samtalen til venstre og trykke slett

Anonymkode: c9f16...da9

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slett hele samtalen. Gjøres fra mobil ved å sveipe samtalen til venstre og trykke slett

Anonymkode: c9f16...da9

Det hjelper ikke. Personen vises fortsatt både øverst når han er aktiv, og i lista med kontakter. 

Anonymkode: b845a...9a3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ikke. Personen vises fortsatt både øverst når han er aktiv, og i lista med kontakter. 

Enten ‘ignorer meldinger’ eller ‘blokker kontakt’ om du vil personen skal bli borte. 

Anonymkode: beffd...3a4

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enten ‘ignorer meldinger’ eller ‘blokker kontakt’ om du vil personen skal bli borte. 

Anonymkode: beffd...3a4

Ja, men før gikk det an å fjerne de fra lista. Og så fikk man meldinger om det kom noen. Ved blokkering får man jo ikke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...