Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 I sjakkruter, serinakaker osv... Funker det? Eller blir det bare tull dersom smør og sukker i utgangspunktet skal røres hvitt? 🤔 Skal ikke ha i meg så mye mettet fett, derfor jeg lurer. Anonymkode: a2096...402
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Deigen blir ikke fast nok. Anonymkode: 1adef...2e3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Om du bruker flytende eller fast margarin er vel det samme ang mettet fett? Men vil tro at det blir vanskelig å det ordentlig hvitt. Kan man bruke samme mengde når man bruker flytende, som fast? Anonymkode: f6f5c...a60
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Løsningen er nok heller å ikke spise mer enn noen få... Anonymkode: ddb32...a79
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: I sjakkruter, serinakaker osv... Funker det? Eller blir det bare tull dersom smør og sukker i utgangspunktet skal røres hvitt? 🤔 Skal ikke ha i meg så mye mettet fett, derfor jeg lurer. Anonymkode: a2096...402 Jeg ser på julekalenderen til Wenches kjøkken og hun sier bestandig, bytt smøret ut med margarin hvis det er noen med melkeallergi. Så det burde jo gå bra da 🙂 Anonymkode: c7ee9...8dc
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Da blir det nok feil konsistens. Uten at jeg har testet, vil jeg tro st kakene blir litt mer kompakte/harde. Hvis du bruker Soft flora bakemargarin er det mindre mettet en Melange. Anonymkode: 51ffb...279
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser på julekalenderen til Wenches kjøkken og hun sier bestandig, bytt smøret ut med margarin hvis det er noen med melkeallergi. Så det burde jo gå bra da 🙂 Anonymkode: c7ee9...8dc Er jo forskjell på fast og flytende margarin. Anonymkode: 51ffb...279
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Det er mye mindre mettet fett i flytende margarin enn f.eks Melange. Jeg bruker flytende vita hjertego’ pga arvelig høyt kolesterol (FH). Jeg får bare prøve og se hvordan det går 😅 Anonymkode: a2096...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå