Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Har ingen alternativ enn å spørre rørlegger som garantert ikke er billig. Så lurte på å fikse det selv. Anonymkode: 3eef3...640
prekæs Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Det er en kjapp jobb for en rørlegger. Må nok bytte pakning. Under tusenlappen.
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Sjekk merket på krana. Mange produsenter har videoer eller beskrivelser for hvordan du kan skifte pakning ol selv på sidene sine.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Du må kjøpe riktig pakning, stenge vannet, og bytte pakning. Jeg er 0 % handy, så jeg får rørlegger til å gjøre det hver gang. For meg er det verdt pengene. Anonymkode: 4e7ba...842
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Dryppende kran = ny innmat i krana. Anonymkode: 9196a...f42
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Ok😬 Det er to kraner. 2000 nå er ikke aktuelt. Så det blir dessverre å gjøre selv eller holde ut dryppende kran. HI Anonymkode: 3eef3...640
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok😬 Det er to kraner. 2000 nå er ikke aktuelt. Så det blir dessverre å gjøre selv eller holde ut dryppende kran. HI Anonymkode: 3eef3...640 Ok, men da bretter du opp ermene og fikser dette. Først må du får kjøpt pakninger. Du må ta grundige bilder av kranene og dra i en baderomsbutikk. Har du selv kjøpt kranene? Det gjør det i så fall mye enklere, for da vet du hva du kjøpte og hvor. Så leser du deg opp på google når det gjelder hvordan man bytter pakninger. Tar vannet. Bytter. Skrur på vannet. Og krysser fingrene for at du har gjort det rett. Anonymkode: 4e7ba...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå