Gå til innhold

Varme votter til barnehagebruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til varme votter til barnehagebruk? Har hatt Reima ote, men jenta mi har likevel klaget på at hun har blitt kald på hendene på de kaldeste dagene hittil i vinter (ca -12), og i januar blir det gjerne enda kaldere.

Jeg har fått tips om votter med ullfor, men de eneste jeg finner er Hestra fjellvotter og Reflex Bitihorn. Fjellvotter høres overdrevet ut for vanlig utelek. Er det noen som vet om Reflex sine er bra?

Anonymkode: ca2d2...031

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestra sine fjellvotter er kjempe bra! 😁👍🏻

Skrevet

Vi bor i Kautokeino og har gjennom årene prøvd mange typer votter. Hestra, Reima, Nøstebarn...

Men den varmeste votten er dunvotter fra Reusch. Litt vanskelig å finne merket dessverre. Xxl har det av og til. Denne er helt overlegen. Muligens ikke så bra hvis det er vått (sjeldent et problem her ;))

Anonymkode: 644cb...fda

Skrevet

20 minutter siden, oslojente80 Mina f 07.09.06 skrev:

Hestra sine fjellvotter er kjempe bra! 😁👍🏻

Signerer denne! 👌

Skrevet

Tøvete ullvotter med tynne vanntette votter utenpå 

Anonymkode: 5b3dc...aef

Skrevet

Takk for tips, det er mulug jeg rett og slett må kjøpe de fjellvottene. Jeg klarer ikke å finne noe med dun til barn, men det hadde jo vært fantastisk.

TS

Skrevet

Hjemmestrikkede tovede votter med evt regnvotter utenpå.

Anonymkode: 7b32d...cdc

Skrevet

Tova strikkevotter og med skallvott utenpå om det er litt vått 😊 Funker fjell her i nord iallefall😁

Anonymkode: f7dba...c44

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tova strikkevotter og med skallvott utenpå om det er litt vått 😊 Funker fjell her i nord iallefall😁

Blir det bedre/varmere enn vanlige polstrete votter? Kanskje jeg burde sette i gang et juleferie-strikkeprosjekt. 

Ts

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det bedre/varmere enn vanlige polstrete votter? Kanskje jeg burde sette i gang et juleferie-strikkeprosjekt. 

Ts

Blir mye varmere😊 Jeg bruker det også selv👍🏻 

Skrevet

Signerer tova votter med skallvott utenpå. Selv går jeg bare med ullvotter hele vinteren, uten noe utenpå, men jeg leker ikke så veldig mye i snøen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...