Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Vi har 2 undermadrasser, og 1 stor overmadrass oppå. Men de to madrassene sklir fra hverandre slik at det blir et søkk i midten hele tiden. Kjempeirriterende!! Tips?? Anonymkode: 7844f...d59
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Seng med kanter? Steamt laken? Knyte sammen beina? Anonymkode: 3aebf...d68
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Mamma endte opp med å ta slike tynne gummimatter under, slik som bestemødre ofte hadde under ryene så de ikke skulle skli. Det fungerer supert sier hun, skal si meg enig for jeg detter ikke mellom sprekken i gjestesenga når meg og to unger sover der lengre. Og der er det kun to madrasser uten overmadrass. Anonymkode: 5a53b...235
prekæs Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Har du rammemadrasser får du kjøpt slike som holder madrassene sammen på Ikea. Sikkert andre steder og.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Bruk strips fra Clas Ohlson til å binde sammen sengene med. Funker fjell Anonymkode: 9d5f9...b3b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Kjøp ny seng😉 jeg hadde dette problemet i flere år med en billigere seng som hadde to separate senger under, men felles madrass og overmadrass. Den var vel fra jysk eller ikea. Da vi kjøpte Jensen ambassadør var jeg redd det samme skulle skje, men det har aldri vært et problem. Anonymkode: e1e33...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå