Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Noen som har erfaring fra den type jobb? Jeg har fått tilbud om en stilling, og så står det mellom tittelen spesialrådgiver og seniorrådgiver. Men jeg skjønner ikke hva som er forskjellen? hva henger høyest? Er seniorrådgiver lengre ansiennitet? Anonymkode: 42e43...ea4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Det er helt umulig å svare på. De titlene der blir brukt litt tilfeldig, selv på tvers av klinikkene på samme sykehus. Anonymkode: ab3ab...c25
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Spesialrådgiver har ingen binding på lønn mener jeg å ha hørt. Seniorrådigver er lønnsplassert.. Ergo vil spesialrådgiver kunne gi mer lønn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 I min er farging er det stillingsbeskrivelse når ikke annet arbeid passer en (levere for avd etc som ikke kan ha personalansvar) og man ikke kan endre lønn. Men seniorrådgiver er en "ekte" stilling, og lønn derrreter. Anonymkode: 70e79...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå