Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Mor skal ordne nytt pass til barnet og vil at jeg sender samtykke samt rett kopi av pass til henne i posten. Hun har tidligere brukt min ID for å ta opp lån etc så jeg ønsker ikke at hun skal ha rett kopi av mitt pass? Kan jeg bare levere det og samtykke på passkontoret? Anonymkode: f0c60...812
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Hun har tidligere brukt din ID for å ta opp lån - og du vurderer å gi henne kopi av passet ditt? Nei, nei, nei" Ordne med passet selv, så slipper du dette! Aldri, aldri, aldri gi fra deg slike ID-papirer! Anonymkode: 61a35...82a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mor skal ordne nytt pass til barnet og vil at jeg sender samtykke samt rett kopi av pass til henne i posten. Hun har tidligere brukt min ID for å ta opp lån etc så jeg ønsker ikke at hun skal ha rett kopi av mitt pass? Kan jeg bare levere det og samtykke på passkontoret? Anonymkode: f0c60...812 Du kan ikke møte opp sammen med de da? Anonymkode: c6869...989
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Kan du ikke sende førerkortbilde? Anonymkode: b9705...01b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har tidligere brukt din ID for å ta opp lån - og du vurderer å gi henne kopi av passet ditt? Nei, nei, nei" Ordne med passet selv, så slipper du dette! Aldri, aldri, aldri gi fra deg slike ID-papirer! Anonymkode: 61a35...82a Men hva kan hun gjøre med bare en kopi av passet hans da? Anonymkode: c6869...989
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Nei det frister ikke. Så jeg lurer på om jeg heller bør levere det på passtasjonen selv? Kan ikke være med de. Anonymkode: f0c60...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå