Gå til innhold

Er SuperDry et merke som er populært hos 18- åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hettegenser som kan passe nevøen min (ny), det er veldig populært hos mine barn på 12 år. 

Skrevet

Min på 13 som er veldig merkebevisst syns ikke det er noe kult. Han vil ha Fila, Vans eller Adidas

Anonymkode: 9f7ff...5d3

Skrevet

Ja, de fleste 18-åringer liker SuperDry. De er riktignok konkurs, så snart er disse plaggene "vintage". :) 

Anonymkode: fd236...377

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min på 13 som er veldig merkebevisst syns ikke det er noe kult. Han vil ha Fila, Vans eller Adidas

Ditt barn er 13 så du er vel ikke helt i aldersgruppen for å gi et relevant svar. For 13 åringer er de merkene du nevner kule. Min 18 åring synes ikke de er kule lengre....

Anonymkode: 4903c...feb

Skrevet

Ikke direkte mye SuperDry å se på vgs her. 

Anonymkode: 057f8...8a3

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ditt barn er 13 så du er vel ikke helt i aldersgruppen for å gi et relevant svar. For 13 åringer er de merkene du nevner kule. Min 18 åring synes ikke de er kule lengre....

Poenget mitt er at når merket ikke engang er kult for en 13-åring er det ikke kult blant 18-åringer. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget mitt er at når merket ikke engang er kult for en 13-åring er det ikke kult blant 18-åringer. 

Og poenget mitt er at 13 og 18 åringer synes ikke samme ting og merker er kule😉 

Skrevet

Takk for innspill. SuperDry er ikke konkurs, men de norske franchise butikkene er det. Det finnes fremdeles i utlandet og vil nok komme tilbake hit også. 

flere?

Skrevet

Mine gutter i alderen 14- 18 liker veldig godt Superdry.

Min 14 åring vil forøvrig absolutt ikke ha Vans.  Det er visstnok skikkelig harry.  

Anonymkode: 4d25d...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...