Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Er det greit å filme kollegaer på julebord og legge det ut på storyen på Snapchat uten å spørre de man filmer?? Er det slike ting man må finne seg i vår digitale verden eller bør man få være på julebord med jobben uten å være bekymret i ettertid for hva som sprer seg?? Anonymkode: e37e1...cac
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Ikke greit. Anonymkode: 58f67...48e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Det er ulovlig. Trodde alle visste det? Anonymkode: 2cd08...9a0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 Nei, det er overhodet ikke greit Anonymkode: 630f5...d98
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 Nei er ikke lov Anonymkode: c7bd0...8d3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 Det er verken greit eller lov. Jeg opplevde at en hadde lagt ut et bilde av meg etter en fest. Bildet var tatt slik at jeg så fullstendig ruset ut, jeg ble dårlig av å se det. Også hadde hun skrevet en "morsom" kommentar om at jeg var full og uten kontroll. Og hun ble sur og fornærmet når jeg ble sint🤷♀️ Anonymkode: 8d8c3...660
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 Ikke greit. Anonymkode: 60bdb...ec3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #8 Skrevet 30. november 2019 Ikke lov! Anonymkode: 8a4a2...7f7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2019 #9 Skrevet 30. november 2019 Ikke greit, jeg syns ikke slikt er greit i hverdagen heller. Det kan godt legges ut bilder av meg, men jeg skal vite hva. Jeg har blitt en som legger ut og sender minimalt, merkelig nok syns jeg det er veldig deilig å ikke være så synlig i sosiale media. Min sjef legger støtt og stadig ut bilder på jobbens facebook side, det er vist veldig viktig med ett menneske ved siden av produktet han reklamer for. Han sliter mer og mer for å få ansatte til å stille opp på bilde, de liker det mindre og mindre. Selv har jeg huket av på nei på skjema vi måtte fylle ut med fullmakter, så jeg kan ikke brukes til slikt. Noe han syns var merkelig rart, kun meg og en til som huket av nei. Jeg var selv på julebord forrige helg, jeg skjønner ikke hvorfor folk må ha mobilen oppe hele tiden, de opplever julebordet igjennom mobilen virker det som. Det ble lagt ut bilder av meg, kun internt for jobben. Det syns jeg var helt greit, hadde de lagt det ut offentlig hadde jeg ikke blitt med på noen bilder. Jeg har også to tenåringer som er veldig fornøyd med at jeg ikke blir tagget eller legger ut mye bilder. Dette er noe ungdommen snakker mye om, for mange syns det er så flaut når bilder av foreldrene popper opp i sosiale media. Har hørt ungene snakke om dette flere ganger med venner hjemme. Jeg skjønner det ikke er så kult å få fyllebilder av foreldrene poppende opp på facebook når de logger seg på. Joda, det er er ikke noe unormalt at foreldre har det gøy, men endel ting trenge ikke å bli tatt bilde av og lagt ut på internett. Kjempe gøy å høre fra venner at de har sett bilde av foreldrene dine dritings feks. Anonymkode: d30fa...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå